رستوران های معروف تهران/بهترین رستوران های تهران

رستوران های معروف تهران/بهترین رستوران های تهران

رستوران های معروف تهران

بهترین رستوران های تهران

 

وقتی برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران‌ می‌رویم، انتظار داریم که کیفیت مناسبی را تجربه کنیم. منظور از کیفیت، هم کیفیت غذاها و هم سرویس دهی و محیط رستوران است تا بتوانیم از غذاها لذت برده و با رضایت از آنجا خارج شویم. شاید انتخاب یک رستوران خوب در تهران، که در هر کوچه و خیابان آن رستوران و غذاخوری دایر است کار بسیار سختی باشد. چنانچه ساکن تهران هستید، یا از شهرهای دیگر برای گردش و تفریح به تهران آمده‌اید و قصد رفتن به یک رستوران مناسب را دارید با سفرزون همراه شوید تا با بهترین رستوران های تهران آشنا شده و یک وعده غذای عالی و لذیذ را در کنار عزیزانتان نوش جان کنید.

 

 

رستوران گردان برج میلاد ؛ ترکیبی از فرهنگ ایرانی و فرنگی

 

رستوران گردان برج میلاد

 

رستوران گردان برج میلاد با ظرفیت ۳۰۰ نفر، در ارتفاع ۲۷۶ متری برج میلاد وطبقه‌ی ششم آن واقع شده است. این رستوران دارای دو بخش ثابت و متحرک است که بخش متحرک آن، هر یک ساعت، ۳۶۰ درجه حول محور ثابت خود می‌چرخد و بدین ترتیب یک چشم انداز ۳۶۰ درجه‌ای فوق‌العاده از شهر تهران را در اختیارتان می‌گذارد.

 

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد

 

در این رستوران صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود و دارای انواع متنوعی از غذاهای خوشمزه‌ی محلی، ایرانی، فرنگی و انواع مخلفات و نوشیدنی‌هاست. تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و می‌توانید در کنار میل کردن غذای مورد علاقه‌تان از محیط گرم و صمیمی رستوران نیز نهایت لذت را ببرید.

 

Milad Tower, Tehran, Tehran Province, Iran

 

 

رستوران مسلم از قدیمی‌تربن رستوران های تهران

 

 

 

رستوران مسلم که در بازار تهران واقع شده یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های تهران است که به حق خوشمزه‌ترین و خوش طعم‌ترین غذاها را ارائه می‌دهد. در بیرون این رستوران همیشه صفی طولانی از مشتریان دیده می‌شود. نگران این صف نباشید، چرا که با توجه به سرویس‌دهی عالی و سریع این رستوران، زیاد منتظر نخواهید مانید.

 

رستوران مسلم

 

منوی این رستوران شامل انواع کباب، زرشک پلو، باقالی پلو، سبزی پلو و ته‌چین است. معروفترین غذای این رستوران ته چین (مرغ یا گوشت) است. کلمه‌ی «ته‌چین ویژه» در سر در این رستوران نیز گواه این امر است. اگر به رستوران مسلم رفتید پیشنهاد می‌کنیم حتماً ته‌چین آن را امتحان کنید و از طعم رؤیایی آن لذت ببرید. در این رستوران قیمت غذاها نیز با توجه به حجم زیاد غذا در هر پرس، مناسب و معقول به نظر می‌رسد.

 

15 Khordad، Tehran Province, Tehran, Iran

 

رستوران ایتالیایی سنسو تهران

 

 

 

رستوران سنسو در شرق بلوار فردوس واقع شده است. این رستوران در شمار بهترین و محبوب‌ترین رستوران ها ایتالیایی تهران قرار دارد، که در دو وعده‌ی ناهار و شام آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به مشتریان خود است. پاستاهای بسیار لذیذ و بشقاب‌های متنوع و خوشمزه‌ی آن بسیار معروف است.

 

اگر مشتاق تجربه‌ی طعم‌ها و مزه‌های جدید هستید، سری به رستوران سنسو بزنید و از محیط دنج و دلنشین آن نیز لذت ببرید.

 

W Niloofar Alley, Tehran Province, Tehran, Ferdows, Iran

 

 

رستوران راه چوبی تهران

 

 

فود کورت راه چوبی که در بزرگراه حقانی جنوب، پارک آب و آتش واقع شده است، مجموعه‌ای از رستوران‌ها، فست فودها و کافه‌ها با نام‌های رستوران کلبه/هات، رستوران بیانکا، رستوران پستو، رستوران گیلکی بنه اکسپرس، ته چین بار، فیش اند چیپس، گریل هاوس، کاپری پیتزا، سالاد بار پامولا، کافه ویونا و کافه سوشال است.

 

رستوران راه چوبی تهران

 

این رستوران یکی از بزرگترین و بهترین رستوران های تهران است که انواع غذاها، از کباب‎ها و غذاهای محلی گیلانی گرفته، تا پاستا و پیتزا و انواع فست فود و نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافه‌های آن یافت می‌شود. این رستوران با فضایی دلپذیر، با طراحی خاص و منحصر به فرد بهترین مکان برای وقت گذراندن و غذا خوردن در کنار خانواده و دوستانتان است.

 

رستوران راه چوبی تهران

 

بلوار افریقا چهارراه جهان کودک خیابان دیدارجنوبی,، Tehran Province, Tehran, Didar, No. Africa, Iran

 

 

رستوران البرز تهران

 

رستوران البرز یا چلوکبابی البرز یکی از قدیمی‌ترین و با کیفیت‌ترین رستوران ها پایتخت است که فعالیت خود را در سال ۱۳۴۶ آغاز کرده و در حال حاضر در خیابان سهروردی واقع شده است. این مجموعه، همواره همه‌ی تلاش خود را به کار بسته است تا با رعایت جدیدترین استانداردها، خود را به روز نگه دارد.

 

 

با وجود اینکه زمان زیادی از تأسیس آن می‌گذرد، این رستوران همچنان یکی از شیک‌ترین، زیباترین و بهترین رستوران های تهران به شمار می‌رود. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود و کباب‌های آن از محبوبیت خاصی برخوردار است. همچنین دارای دو سالن پذیرایی و یک سالن VIP است. اگر علاقه‌مند به صرف غذا در رستورانی مدرن و زیبا هستید، سری به این رستوران بزنید.

 

 

 

Tehran Province, Tehran, Hoveyzeh St, Iran

 

 

رستوران نایب تهران

 

 

 

رستوران نایب در تهران شعبه‌های مختلفی دارد که شعبه‌ی اصلی آن نایب وزرا است. این رستوران یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین رستوران های تهران است که انواع مختلف غذاهای ایرانی را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. بخشِ اصلی منوی این رستوران را کباب‌های خوشمزه و متنوع آن تشکیل می‌دهد.

 

رستوران نایب تهران

 

اگر طرفدار سرسخت کباب و خوردن یک وعده غذای رویایی در یک رستوران باشکوه و مجلل هستید، حتماً غذاهای خوشمزه‌ی نایب را امتحان کنید.

 

Sahab Sepehr Co, Tehran Province, Tehran, 10th St, Iran

 

 

رستوران ایتالیایی ژوانی تهران

 

 

ژوانی یکی دیگر از رستوران ها خوب ایتالیایی در تهران است و در گروه بهترین رستوران های تهران قرار دارد. نام این رستوران اخیراً به جنارو تغییر یافته است و چهار شعبه‌ی مختلف در زعفرانیه، پاسداران، مرزداران و کوروش دارد. طعم خاصِ انواع پاستا، پیتزا و غذاهای ایتالیایی در این رستوران‌ شما را به وجد خواهد آورد.

 

 

استان تهران، تهران، امیر ابراهیمی

 

 

رستوران عالی قاپو

 

 

رستوران عالی‌قاپو یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران محسوب می‌شود که در شمال تهران (ونک) واقع شده است. اجرای موسیقی زنده توسط یک گروه حرفه‌ای، کیفیت بسیار عالی غذاها و پرسنل مجرب از امتیازات این رستوران هستند که بر محبوبیت آن می‌افزاید. در این رستوران، با اجرای موسیقی سنتی ایرانی، علاوه بر جسم، از روحتان نیز پذیرایی خواهد شد!

 

 

طراحی داخلی رستوران، که به شکل سنتی ای بسیار هنرمندانه انجام شده؛ شبیه به یک موزه است، که محیطی لذت‌بخش و مفرح را برای شما فراهم می‌آورد.

 

استان تهران، تهران، منطقه ۴، 3rd

 

 

رستوران نارنجستان

 

رستوران نارنجستان

 

رستوران بین‌المللی نارنجستان در بالاترین طبقاتِ برجِ سرو، در سعادت آباد تهران قرار دارد. در این رستوران، هم غذاهای ایرانی و هم غذاهای فرنگی سرو می‌شود. رستوران ایرانی با غذاهای خوشمزه و متنوع ایرانی در طبقه‌ی دوازدهمِ برج و رستوران فرنگی در طبقه‌ی یازدهم واقع شده است. محیط رستوران بسیار شیک بوده و در کنار غذاهای خوش طعم، می‌توانید از فضای آرامش‌بخش و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ی آن نیز بهره‌مند شوید.

 

استان تهران، تهران، Saadat Abbad، West Sarv St.، Sarv Building, Aminpour Square

 

 

رستوران اس پی یو (SPU)

 

 

رستوران اس پی یو (SPU) در منطقه‌ی زیبای درکه واقع شده است. این رستوران به دلیل موقعیت مکانی خاصی که در آن قرار دارد و همچنین کیفیت خوب غذاها در کنار قیمت مناسب، یکی از بهترین رستوران های تهران به حساب می‌آید.

 

 

 

در این رستوران انواع کباب و غذاهای اصیل ایرانی همراه با پیش غذاها و دسرهای خوشمزه‌، سرو می‌شود و کباب برگ و شیشلیک آن بسیار معروف است. علاوه بر غذاهای خوشمزه، می‌توانید از آلاچیق‌های زیبا و محیط با صفای این رستوران نیز استفاده کنید.

 

Tehran, درکه،تهران، استان تهران،، Iran

 

 

رستوران مستوران

 

 

 

رستوران مستوران یا مس توران(به معنای سرزمین مس)، در سال ۱۳۹۴ در نیاوران تأسیس شد. فضای رستوران به سبک معماری دوران صفوی ساخته شده است، که با وارد شدن به فضای آن احساس می‌کنید به گذشته سفر کرده‌اید.

 

 

 

در این رستوران همه‌چیز عطر اصالت و سنت دارد؛ از در ورودی چوبی و کف سیمانی با کاشی‌های اصیل ایرانی گرفته تا ظروف مسی به سبک قدیمی. یک نانوایی کوچک در ورودی این رستوران وجود دارد که به شیوه‌ی قدیمی ایرانی نان پخت می‌کند. اگر دوست دارید که یک فضای سنتی و قدیمی با غذاهای با کیفیت تجربه کنید، این رستوران را از دست ندهید.

 

استان تهران، تهران، خیابان باهنر

 

رستوران کوبابا

 

رستوران کوبابا

 

رستوران کوبابا، رستوران متفاوتی است. رستوران بزرگی که بخشی از میزهایش در فضای داخلی و بخش دیگری در فضای نیمه باز رستوران قرار دارد و دستتان برای انتخاب باز است. دلایلی که باعث معروفیت رستوران کوبابا شده اینها هستند: رستوران کوبابا رستوران بسیار جذابی است، دکور شیک و متفاوتی دارد و برخورد کارکنان بسیار محترمانه. دوم اینکه منوی کوبابا متنوع است و غذاهای لبنانی و افغانی را میتوانید در این رستوران امتحان کنید و چی از این بهتر.

 

بعد هم اینکه پیش غذاهای کوبابا خودش دنیای جداگانه ای دارد و برای انتخاب حسابی دستتان باز است. حمص، سالاد تبوله، فلافل، سمبوسه و سالاد فتوش اینجا به عنوان پیش غذا بسیار خوشمزه است. از بین غذاها هم اسکندر افندی، پلوی افغانی، موساکای بادمجان و خورشت بادمجان و قوره میتواند انتخابتان باشد. این رستوران صبحانه هم دارد.

 

قیمت های کوبابا کمی بالاست. پیش غذاهای اینجا قیمتی بین ۱۷ تا ۲۱ هزار تومان دارند و غذاهای اصلی آن مثل اسکندر افندی ۳۳ هزار تومان است.

 

آدرس: جردن، خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷، طبقه اول

 

 

رستوران خونه

 

 

 

یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران، رستوران خونه است. رستوران خونه، واقعا شبیه خانه است. یعنی اینکه احساس راحت در خانه بودن را در اینجا دارید. فضای گرمی در آن حاکم است، روی زمین فرش انداخته‌اند، میز را خیلی با صفا برایتان می‌چینند و غذا را در بشقاب های گل سرخی سر میز می‌آورند. طعم و رنگ غذاها هم آدم را یاد غذاهای خانگی می‌اندازد و خونه را خواستنی تری می‌کند. شاید به این خاطر که دستورپخت غذاها از مامان شهین و بدری جون است یعنی دو نفری که اسمشان روی دوتا از غذاهای اینجا هم گذاشته شده.

 

وقتی وارد رستوران خونه می‌شوید ازتان با نان سنگک تازه، پنیر و سبزی پذیرایی می‌کنند و شروع خوبی را برایتان رقم می‌زنند. در خونه باید کاری با ته دیگ انبه، جوجه گوجه‌ای، شوید پلو با گردن، مرغ مامان شهین، ته چین بدری جون سفارش داد و از خیر ماست و خیار و سالادش هم نگذشت. فقط اینکه منوی رستوران “خونه” چرخشی است و هر روز تغییر می‌کند.

 

قیمت های رستوران خونه بالاست، البته تاکید بیشتری ها این است که هر دو نفر در اینجا باید یک غذا سفارش بدهند.

 

 

دیزی سرای ایرانشهر

 

دیزی سرای ایرانشهر

دیزی سرای ایرانشهر که کارش را از سال ۱۳۸۶ شروع کرده، یکی از رستوران های خیلی معروف تهران است. شاید بگویید خیلی شلوغ است یا درد دل‌های دیگری مثل گران بودنش را مطرح کنید. ولی عوضش دیزی فرد اعلایی میخورید که کم و کاستی ندارد و این سوال را هم با شما مطرح کنیم که این روزها چی ارزان است که دیزی باشد؟

 

دیزی سرای ایرانشهر، تخصصش فقط طبخ دیزی است. در جایی که فضایی سنتی دارد . دیوارهایش پر از نقاشی های قهوه‌خانه‌ای است و فضایی سنتی بر آن حاکم. در دیزی سرای ایرانشهر دیزی را در ظروف سنگی برایتان به همراه مخلفات فراوان می‌آورند، دیزی‌ای که خوب جا افتاده و همه چیزش به اندازه است.

 

اما باید توجه کنید که اینجا فقط دیزی دارد و آن هم برای ناهار، پس اگر دیزی خور نیستید باید انتخاب جایگزینی پیدا کنید. از اینها گذشته با اینکه دیزی غذایی ساده و خودمانی است، ولی در دیزی سرای ایرانشهر برای رسیدن به آن باید خوب خرج کرد. قیمت هر پرس دیزی در اینجا همراه مخلفاتش ۴۵ هزار تومان است.

 

آدرس: ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک ۵۲

 

 

رستوران گشت

 

رستوران گشت

 

با اینکه رستوران گشت، رستوران کوچکی است و مدت زیادی نیست که باز شده، ولی یکی از بهترین رستوران های تهران است که در جمع‌های دوستانه هم تعریفش را زیاد می‌کنند. گشت، رستورانی امروزی است یعنی اینکه خودش را با سلیقه عمومی خوب وفق داده. کیفیت غذاها بالاست و منویش پر از غذاهای جدید است.

 

اسم غذاها هم در گشت جالب و هیجان‌انیگز است طوری که میگویید بگذار یکبار امتحانش کنم. گشت غذاهای سنتی و اصیل ایرانی دارد که اسم های جالبی دارند. مثلا اسم یکی از غذاها اورامان است یا اسم یکی دیگر میانکاله، آبادان، ماسال و هنگام. جز این هم بقیه غذاها همگی اصیلند. مثل هویر که ماهی قزل آلای کبابی شکم پر است یا هلیله که قلیه میگوی است، کته مایان که کباب راسته گوسفندی و برنج کته است و کاله جوش.

 

پخت غذاها هم در اینجا متفاوت است. بعضی از غذاها کبابی هستند، برخی دیگر در ظروف چدن درست می شوند و برخی دیگر در تنور و تابه.

 

در گشت ساندویچ های خوشمزه ای هم میتوان خورد. همبرگر کالبر و ساندویچ میانکاله مثلا. متوسط قیمت های این رستوران چندان بالا نیست، ولی قیمت های نوشته شده در منو با آنچه در فاکتور می آید، گاهی زمین تا آسمان فرق می‌کند. پس خودتان را آماده کنید.

 

آدرس: جردن، بین گلشهر و ناهید شرقی ، کوچه گلفام ، مجتمع تجاری امیر

 

 

 

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

لیزری

 

باشگاه دفاع شخصی

کلاس دفاع شخصی

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج,تعمیرات پرینتر

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

روانشناس خوب در تبریز

کارتریج ایرانی پردیس

دفاع شخصی کاربردی

کلاس دفاع شخصی

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

 

بالا