تبلیغات در گوگل

همیشه آرزوی وب مسترها و صاحبان وب سایتها اینترنتی آمدن در رتبه نخست نتایج گوگل بوده است و خیلی از صاحبان وب سایتها بسیار هزینه در این راه انجام داده اند ولی آمدن در نتایج نخست جستجو در گوگل مستلزم رعایت تمامی الگوریتم های گوگل بوده و بهینه سازی کامل وب سایت میباشد که وب مستر یا صاحب وب سایت باید مسلط به علم روز برنامه نویسی باشد وزمان زیادی باید صرف اینکار شود که شاید از حوصله خیلی از صاحبان کالا و خدمات خارج باشد.

گوگل را ه ساده تری در پیش روی صاحبان کالا و خدمات قرار داده و آن سیستم گوگل ادورز یا تبلیغات کلیکی گوگل میباشد google adwords یک راه ساده ،سریع و پربازده برای تبلیغات میباشد روش کار تبلیغات گوگلی به این شکل است که شما کلمات کلیدی مدنظر خودرا به گوگل سفارش میدهید و با هربار سرچ کلمه کلیدی مورد نظر تبلیغات سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود و کاربرانی که دنبال کالا یا خدمات خاصی میباشند به این روش وارد سایت شما میشوند و بیشترین بازده را از تبلیغات خود خواهید گرفت.

روش کار به سبک تبلیغات گوگل

روش کار اینچنین است که با هربار کلیک روی سایت یا تبلیغ شما شرکت گوگل بسته به نوع کلمه شما مبلغی را از شارژاکانت شما کم میکندتعرفه شارژ اکانت به دلار یادرهم میباشد که در همین صفحه تعرفه ها قابل مشاهده میباشد.

این نوع تبلیغ بسیار کاربردی میباشد ما یک مثال میزنیم تا درک بهتری از این نوع تبلیغ به دست آورید شما یک شرکت خدمات نظافت منازل را در نظر بگیرید همیشه بیشترین تقاضا برای این شرکتها اواخر سال و نزدیک به عید نوروز میباشد که مردم عزیز کشور قصد خانه تکانی دارند اگر این شرکت در اوخر سال کلمات کلیدی مربوط به خود را در گوگل تبلیغ کند بازدهی این نوع تبلیغ به قدری بالا است که قطعا این شرکت نیروی کار برای این موضوع کم خواهد آورد .

منظور از کلمات کلیدی همان کلماتی میباشد که وقتی در جستجو مطلبی در موتور جستجوگر  میباشیم آن را مینویسیم .انتخاب کلمات کلیدی مناسب  بسیار مهم میباشد مثلا آگهی دهنده فروشنده کتاب علمی میباشید نباید کلمه کلیدی کتاب را انتخاب کند به عنوان مثال این کلمات کلیدی برای این موضوع بهتر است( کتاب علمی , خرید کتاب علمی ,فروش کتاب علمی, فروشنده کتاب علمی )اگر کلمه کلیدی کتاب انتخاب شود حتما کسانی که به دنبال کتاب فروشی هستند وارد سایت  میشوند در صورتی که فروشنده فقط کتاب علمی دارد اگرکلمات کلیدی اشتباهی انتخاب کنیم تبلیغات هدفمند نخواهیم داشت و طیف بازدید کننده تبلیغ ما مورد نیازشان نخواهد بود.

تبلیغات در گوگل چگونه است؟

شما کلمات کلیدی مد نظر خود را انتخاب میکنید توسط ما به شرکت گوگل سفارش داده میشود وزمانی که کاربران کلمه مدنظر را در گوگل جستجو کنند سایت شما در بهترین مکان به کاربر نشان داده میشود.

در عکس  به مکان هایی که سایت شما بعد از سفارش در گوگل نمایش داده میشود دقت کنید.

 

مزایای تبلیغات در گوگل چیست؟

استفاده بیش از 60 درصد مردم کشور از موتور جستجوگر گوگل و نمایش تبلیغ به میلیون ها نفر

کسر هزینه از شارژ اکانت شما بعد از کلیک کاربر روی سایت

تنظیم نمایش تبلیغ در زمان و روز دلخواه شما

تنظیم نمایش تبلیغ در کشورهای مختلف

حساب نشدن آیپی های تکراری در کلیک کردن در سایت شما

تبلیغات در گوگل

چطور تبلیغات گوگل را انجام دهیم؟

1-برای تبلیغات در گوگل باید یک سایت با دامنه غیر از (IR) داشته باشید.(به علت تحریم ها دامنه های ایرانی قابل ثبت نمیباشد)در صورتی که شما سایت ندارید و یا دامنه ایرانی دارید میتوانید تبلیغ خود را در یک صفحه از سایت امور که در اختیار شما قرار میگیرد بارگزاری نمایید و بازده 100% در فروش و کسب و کار خود داشته باشید.

2-سایت باید بهینه و سئو باشد (یعنی کلمات کلیدی در سایت کاملا بهینه شده باشد و اگر سایت بهینه نباشد گوگل هزینه بیشتری برای نمایش تبلیغ از شما دریافت میکند)

3-کلمات کلیدی مرتبط به کسب و کار خود را با هوشمندی کامل انتخاب کنید.

4-بهترین زمان نمایش تبلیغ خود را انتخاب کنید.

5-شناسایی رقیبهای خود برای بازده بالاتر تبلیغ.

 

برای مشاوره در این زمینه حتما با کارشناسان ما در تماس باشید:ارتباط با ما کلیک کنید

    تماس در واتس اپ در  ساعات اداری   09037874292

پیشنهاد ویژه:

شما اگر در پایگاه اینترنتی امور آگهی دهید ما یک صفحه بنام مجموعه شما تنظیم میکنیم و بعد از بهینه سازی صفحه تبلیغ شما همان صفحه را  به گوگل سفارش میدهیم و شما در این حالت هزینه کمتری پرداخت میکنید.

روش کار اینچنین است که کاربر بعد از سرچ کلمه کلیدی مد نظر وارد صفحه مجموعه شما در پایگاه اینترنتی امور شده و بعد به سایت شما بک لینک داده میشود این روش دو مزیت برای شما دارد اول اینکه با هزینه نصف قیمت آگهی در گوگل تبلیغات ثبت کرده اید و دوم اینکه سایت شما افزایش رتبه پیدا خواهد کرد بخاطر بک لینک دریافتی از پایگاه اینترنتی امور.

به عنوان مثال:

این صفحه مربوط به یکی از شرکتهای سفارش دهنده به پایگاه اینترنتی امور میباشد.کاربر بعد از ورود به صفحه با کلیک بر روی هر گزینه وارد سایت مبدا خواهد شد.

http://omuor.com/page/5/شرکت-پردیس-چاپگر-باران-نمایندگیhp

برای سفارش  هر کدام از پلن ها ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و مبلغ مورد نظر هر آگهی را از طریق لینک پرداخت وجه بصورت اینترنتی پرداخت نمایید  >>>لینک پرداخت

بعد از پرداخت از طریق صفحه تماس با ما سفارش خود را اطلاع دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

در صورت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن تماس بگیرید

02188311819

تبلیغات در گوگل
تبلیغات در گوگل

تعرفه ها با قیمت دلار محاسبه می شود و به علت نواسان قیمت حتما با کارشناسان تماس بگیرید

توجه: هزینه هر کلیک با توجه به چگالی آن کلمه کلیدی در وب سایت شما محاسبه میشود یعنی اگر وب سایت شما بهینه سازی شده باشد هزینه کمتری بابت هر کلیک پرداخت میکنید.(اطلاعات بیشترکلیک کنید)

 

بالا