بهترین سفره خانه های تهران/سفره خونه های سنتی در تهران

بهترین سفره خانه های تهران/سفره خونه های سنتی در تهران

بهترین سفره خانه های تهران

سفره خونه های سنتی در تهران

 

 

بهترین سفره خانه های تهران

 

هنوز هم هستند آدم هایی که بخواهند برای بیرون غذا خوردن رستوران ها و غذاهای سنتی را انتخاب کنند. نه تنها مادر پدرهایمان بلکه خودمان هم بعد از خوردن فست فود هایی که نمیدانیم ارزش غذاییشان دقیقا چقدر می تواند باشد به بیانی هوس غذای خانه را می کنیم که همان غذاهای سنتی خودمان است. در این مطلب برایتان از چند تا بهترین سفره خانه های تهران توضیحاتی آورده ایم و از آن لیستی تهیه کرده ایم که به انتخاب شما کمک می کند.

 

سفره‌خانه سنتی باغ صبا

 

سفره‌خانه سنتی باغ صبا

 

سفره‌خانه سنتی صبا با معماری، طراحی و آرایشی سنتی و همچنین اجرای موسیقی زنده، مشتریان را به سال‌های دور می‌برد.

در این سفره‌خانه تخت، صندلی و سکو برای نشستن مشتریان وجود دارد که بسته به سلیقه می‌توانند یکی را انتخاب کنند. از امکانات این سفره‌خانه زیبا عکاسخانه است که می‌توانید عکس‌های یادگاری بیندازید و این تجربه شیرین را تا ابد ثبت کنید.

 

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب.

آدرس: خیابان شریعتی ، مقابل خیابان ملک

تلفن: ۹۶۸۴ ۷۷۵۳-۰۲۱

 

رستوران سنتی شهربانو

 

رستوران سنتی شهربانو

 

رستوران شهربانو با معماری داخلی سنتی و استفاده از دکوراسیون لوکس و تجهیزات مدرن پذیرای مشتریان است. فضای رستوران بسیار آرام بوده و موسیقی زنده این آرامش را چندین برابر می‌کند. این رستوران شامل دو قسمت مجزای رستوران و سفره‌خانه است. با اینکه این غذاخوری سنتی است، اما علاوه بر کباب و دیزی، غذاهای محلی و فرنگی نیز سرو می‌شود.

 

امکانات: سفارش از منوی باز، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی‌سیم، سالاد بار و میز اردور، آسانسور اختصاصی، کافی‌شاپ.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب.

 

شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، مجتمع تجاری خلیج فارس

شماره تماس:02188385838

 

 

سفره‌خانه شب‌های فردوس

 

سفره‌خانه شب‌های فردوس

 

سفره‌خانه شب‌های فردوس همان‌طور که از نامش پیدا است معماری و آرایشی سنتی دارد. می‌توانید بسته به سلیقه تخت  یا صندلی را برای نشستن انتخاب کنید. منوی این سفره‌خانه شامل غذاهای ایرانی سنتی از جمله دیزی سنگی و نان داغ است.

 

تلفن: ۰۳۹۳ ۴۴۰۷-۰۲۱

ایران، تهران، تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار فردوس شرق، نرسیده به خیابان ولیعصر، پلاک ۳۰

 

 

سفره‌خانه سنتی شب‌های شیدایی

 

سفره‌خانه سنتی شب‌های شیدایی

 

این رستوران دو طبقه معماری و طراحی داخلی بسیار زیبایی دارد. منوی این رستوران شامل انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی، انواع خورش‌ها و پلوها،  پیش غذا و دسر است.

 

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

ایران، تهران، تهران، خیابان ستایش

 

تلفن: ۱۸۸۸ ۶۶۹۳-۰۲۱

 

سفره‌خانه هزاردستان

 

سفره‌خانه هزاردستان

 

این سفره‌خانه هم  یکی از بهترین سفره خانه های تهران می باشد که با پخش موسیقی زنده فضا را برای مشتریان بسیار دلپذیر می‌کند. منوی این سفره‌خانه شامل انواع غذاهای ایرانی، نوشیدنی‌های سرد و گرم و بستنی است. از خدمات قسمت کافی‌شاپ رستوران هم می‌توانید بهره‌مند شوید.

 

عباس آباد خیابان بهشتی، بعد از سینما آزادی، نرسیده به ولیعصر، پلاک ۳۱۵
تلفن تماس : ۸۸۱۰۵۵۱۲ – ۸۸۱۰۵۵۱۳

سفره‌خانه سنتی شب‌های سرو

 

سفره‌خانه سنتی شب‌های سرو

 

این سفره‌خانه یکی از بهترین رستوران‌های سنتی تهران است. غذای باکیفیت، فضایی دلنشین، و موسیقی زنده از ویژگی‌های بارز این سفره‌خانه سنتی است. منوی رستوران شامل انواع کباب‌ها، ماهی قزل‌آلا و میگو است. ورودی هر نفر ۱۷ هزار تومان است. لازم به ذکر است که پخش موسیقی زنده هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰ است. نگران پارک خودرو نیز نباشید.

آدرس: سعادت آباد- چهارراه سرو، نبش شمال شرقی، پلاک ۷۹، رستوران سنتی شب های سرو

تلفن: ۳۹۸۵ ۲۲۳۵-۰۲۱

 

 

رستوران سنتی خیام

 

رستوران سنتی خیام

 

این رستوران واقع در خیابان خیام دارای بافتی به قدمت ۳۰۰ سال است. منوی این رستوران سنتی شامل انواع غذاهای ایرانی است.

ساعت کار: هر روز از ۱۱ صبح تا ۱۱:۳۰ شب.

نارمک، پایین تر از میدان هفت حوض، نبش خیابان رضوان شرقی، پلاک 517

تلفن: ۰۷۶۰ ۵۵۸۰

 

 

رستوران باغ گیلاس

 

رستوران باغ گیلاس

 

رستوران باغ گیلاس شامل  دو سالن‌های سنتی و مدرن است. منوی این رستوران شامل انواع کباب‌ها و پلوها است. همچنین این رستوران عرضه‌کننده انواع پیتزاها، برگرها، و ساندویچ‌های گرم و سرد است.

 

ساعت کار: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر.

آدرس رستوران باغ گیلاس ولنجک : تهران ، ولنجک ، بلوار دانشجو ، بالاتر از میدان یاسمن ، درب وسط رستوران (مرکزی) ، رستوران باغ گیلاس

 

تلفن رزرو و سفارشات : ۲۲۱۷۱۴۲۰ – ۲۲۱۷۱۴۱۴

 

مشتاقانه پذیرای شما سروران گرامی هستیم

 

 

سفره‌خانه سنتی عالی قاپو

 

 

این سفره‌خانه با معماری، طراحی داخلی سنتی و غذاهای خوشمزه مشتریان بسیاری را به خود جذب می‌کند. منوی این سفره‌خانه شامل انواع کباب‌ها، پلوها، ماهی قزل‌آلا و آبگوشت است. سفره سالاد را فراموش نکنید. از ویژگی‌های دیگر عالی قاپو موسیقی زنده است که موج مثبتی را به حال‌وهوای رستوران می‌بخشد. غذاها خوشمزه و رفتار پیشخدمت‌ها مودبانه است. پیش از رفتن حتما میز رزرو کنید. قیمت‌ها اندکی بالا است.

نشاني : ميدان ونک، اول خيابان گاندي، پلاک 55

 

تلفن: ۷۸۰۳ ۸۸۷۷-۰۲۱

 

 

رستوران سنتی سایمان

 

رستوران سنتی سایمان

 

این رستوران سنتی با استفاده از چوب و طراحی داخلی زیبایی را ایجاد کرده است. فضایی زیبای این رستوران سنتی با وجود موسیقی زنده لذت‌بخش‌تر می‌شود. کیفیت غذاها و قیمت‌ها قابل قبول بوده و دارای پرسنل مودب و خوبی است. از این رستوران لذت خواهید برد.

سفره‌خانه باغ بهشت

 

سفره‌خانه باغ بهشت

ویژگی‌ها: قیمت بالا، دارای جای پارک، اینترنت، تحویل رایگان.

آدرس: صادقیه، ستارخان، خیابان خسرو شمالی، نبش خیابان سازمان آب، جنب شیرینی ایلیدیز

سفره‌خانه ارس

 

سفره‌خانه ارس

 

ویژگی‌ها: قیمت متوسط، دارای جای پارک، اینترنت، موسیقی زنده، تحویل رایگان.

 

ایران، تهران، تهران، تهرانپارس، بین ۴ و ۳، نبش ۲۱۲ شرقی، جنب بانک پاسارگاد

 

 

 

سفره‌خانه زند

 

سفره‌خانه زند

ویژگی‌ها: قیمت متوسط، دارای اینترنت، موسیقی زنده، تحویل رایگان.

 

  • خیابان کریم خان ، نرسیده به پل کریم خان ، نبش نجات اللهی پلاک29

 

 

 

سفره‌خانه دیزی

 

سفره‌خانه دیزی

 

ویژگی‌ها: قیمت متوسط، دارای جای پارک، اینترنت، تحویل رایگان.

 

آدرس: جردن، گلفام، پاساژ امیر.

سفره‌خانه سوگلی

 

سفره‌خانه سوگلی

 

ویژگی‌ها: قیمت متوسط، تحویل رایگان.

 

  • شریعتی بالاتر از ظفر نرسیده به دو راهی قلهک روبروی بیمارستان ایران مهر پلاک 1420

 

 

رستوران سنتی سیمرغ

 

رستوران سنتی سیمرغ

 

برای معرفی بهترین سفره خانه های تهران، رستوران سنتی سیمرغ گزینه مناسبی است. فضای رستوران با دکوراسیونی به سبک و سیاق تزیینات نسبتا سنتی و قدیمی تزیین شده است. از دیوارهای آجری گرفته تا پارچه های بته جقه ای و میزهای غذاخوری و تخت های چوبی، همه حسی نوستالژیک را در ذهن خلق می کنند.
در هنگام سرو شام، موسیقی زنده سنتی هم نواخته می شود. به علاوه برای کسانی که دوست دارند، قلیان وجود دارد. شما می توانید بهترین کوبیده ها را با همان مزه ای که از کودکی یا گذشته به یاد دارید، در سیمرغ تجربه کنید.

منوی رستوران شامل انواع غذاهای سنتی ایرانی است. معروف ترین غذای سیمرغ کوبیده و چلو ماهیچه آن است. ظرفیت سالن 100 نفر است و در صورت تمایل، می توانید برای مهمانی و جشن تان، سالن را رزرو کنید.

رستوران سیمرغ در خ میرزای شیرازی، بین مطهری و بهشتی، نبش کوچه دلاویز، پلاک 248 قرار دارد.

شماره تماس رستوران : 021-88707742

 

سفره خانه آذری

 

سفره خانه آذری

 

قهوه خانه سنتی آذری در سال 1327 هجری شمسی توسط حاج عبدالحمید آذری پور اصفهانی آغاز به کار کرد.

این مجموعه که از بافت تاریخی 140 ساله برخوردار است در سال 1385 به ثبت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رسید و در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت قهوه خانه سنتی آذری در سال 2002 میلادی از فستیوال بین المللی صنعت توریست، هتل و رستوران در کشور اسپانیا به استناد دارا بودن ویژگی های خاص و موفقیت در پذیرایی سنتی و جذب گردشگر، موفق به دریافت جایزه و لوح تقدیر شد و در مراسمی ویژه که در شهر مادرید برگزار شد از مدیر وقت مرحوم حاج مصطفی آذری پور اصفهانی تقدیر و تشکر به عمل آمد

 

همچنین در سال 2010 میلادی برای دومین بار این جایزه به قهوه خانه سنتی آذری اختصاص یافت.

 

  • میدان راه آهن، ابتدای خیابان ولی عصر ، روبروی شهرداری، ناحیه 4 ، پلاک 30

 

 

  • ساعت کار رستوران 6-24

 

رستوران سنتی سپیدار

 

رستوران سنتی سپیدار

 

همانطور که اشاره کردیم داشتن فضای باز و دلنشین و تطبیق این فضا با تغییرات فصلی، کاری مهم و نیازمند مدیریتِ خوب یک رستوران است. دربند، درکه، جاده لواسان، جاده کن و فرحزاد اماکن و موقعیت هایی در تهران و نواحی نزدیک به آن هستند که امکان افتتاح و حدمات رسانی رستوران هایی با فضای باز در آن جا فراهم شده است و رستوران های سنتی بی شماری در حال فعالیت هستند. ولی تعداد رستوران هایی که بتوانند منطبق با خواسته مشتری در تمام روز های سال، بهترین خدمات ارائه بدهند و هیچ گاه سعی در پیجاندنِ مشتریِ دست به نقد با کیفیت و خدمات پایین نداشته باشند، به تعداد انگشت های یک دست هم نمیرسد. ما بررسی های دقیق و کافی در این مورد و درباره این اماکن انجام دادیم و تنها چند رستوران در سلسله رستوران های فرحزاد یافتیم که لیاقت حضور در لیست بهترین رستوران های سنتی را داشته باشند. البته شاید ما خیلی سخت گیری کرده ایم، ولی حق مردم این است که در بهترین فضا و با بهترین غذا ها و خدمات رو به رو شوند، چون دارند هزینه میکنند و این یک رابطه کاملاً منطقی و عقلانی است.

 

رستوران سپیدار در فرحزاد جنوبی یکی از همین رستوران هایست که همیشه بهترین خدمات را عرضه کرده است. هنر تلفیق ذائقه و منوی مدرن با یک فضای سنتی زیبا. خدمات رسانی به بهترین و سریعترین روش ممکن صورت میگیرد. انواع نوشیدنی های سرد و گرم امروزی در کنار صبحانه هایی خوشمزه و زیبا که با رقبای سنتی خودشان خیلی خوب کنار آمده اند! باغچه دل باز سپیدار بهترین فضا برای یک صبحانه دلچسب است. نگران سرد شدن هوا نباشید زیرا اتاقک های چوبی با سیستم گرمایی روز در سپیدار انتظار شما را میکشند.

 

شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از میدان کتاب، بلوار گراوندی، خیابان سپیدار، پلاک ۱

رستوران سنتی درویش

 

رستوران سنتی درویش

 

رستوران درویش یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های فرحزاد است که بدون شک حق حضور در این لیست را دارد. برخورداری همزمان از فضای باز و سر پوشیده و مزین به زیباترین طراحی های سنتی در کنار غذاهایی فوق العاده با کیفیت. باغچه ای زیبا با استخری که پر از پرنده های دوست داشتنی است. خدمات رسانی خوب و به موقع و پرسنلی مودب و حرفه ای.

قلیان هایش هم که حرف ندارد. چای خوشمزه و دلچسب در یک سماور ذغالیِ بانمک در کنار غذاهایی لذیذ که با تافتون داغ سرو میشوند. در کل کلاس کار درویش در مقایسه با تمامی رستوران های فرحزاد یک لول بالاتر است. قلیانی خوب، کافی شاپ و کیک و شکلات های لذیذ و پرسنلی که همواره در دسترس هستند. پس هر وقت مسیرتان به فرحزاد افتاد درویش را در اولویت انتخاب خود قرار دهید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

آدرس: سعادت آباد، بلوار فرحزادی (جنوبی)، رستوران درویش

 

دیدگاه‌ها (1)


  1. مطالب خوبی داره سایتتون

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

لیزری

 

باشگاه دفاع شخصی

کلاس دفاع شخصی

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج,تعمیرات پرینتر

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

روانشناس خوب در تبریز

کارتریج ایرانی پردیس

دفاع شخصی کاربردی

کلاس دفاع شخصی

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

 

بالا