مهاجرت به اروپا|سرمایه گذاری در اروپا|اقامت اروپا

مهاجرت به اروپا|سرمایه گذاری در اروپا|اقامت اروپا

به طور کلی راه های قانونی گوناگونی برای اقامت اروپا وجود دارد که در این مقاله تلاش می کنیم به طور مختصر به شما توضیح دهیم. راه های اقامت اروپا به طور کلی از طریق ثبت شرکت، از طریق سرمایه گذاری، از طریق خرید ملک، از روش تمکن مالی، از روش تحصیل، از طریق کار، از طریق ازدواج، از طریق تولد فرزند و از طریق پناهندگی می باشند که در ادامه در خصوص هر یک از این راه ها صحبت خواهیم کرد.

 

اقامت اروپا| مهاجرت به اروپا

اقامت اروپا

اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت، سرمایه گذاری و ازدواج و تمکن مالی وجود دارد. در این صفحه کشورهای اروپایی که می توانید جهت اخذ اقامت اروپا اقدام کنید به همراه شرایط لازم برای مهاجرت به اروپا و مدارک لازم برای اخذ اقامت اروپا در هر کدام توضیح داده شده است. علاوه بر این یک سری کشورهای اروپایی- آمریکایی هستند که می توانید با خرید پاسپورت آن ها، اقامت دائم اروپا و پاسپورت دوم را بدست آورید، که در همین جا آورده شده اند.

جهت مشاوره اقامت و ویزای کاری اروپا و مشاوره با وکلای مهاجرت موسسه حقوقى و مشاوره اى و سرمايه گذارى BM( با همكارى موسسه سفيران ايده ال)تماس بگیرید.

سریع ترین روش برای اخذ اقامت اروپا و پاسپورت اروپا کدام است ؟

به دست آوردن اقامت و ویزای کاری اروپا مزیت های بسیاری به همراه خواهد داشت . از جمله این مزیت ها می توان به سفری بدون محدودیت و بدون ویزا به تمامی مناطق شینگن ، دسترسی آسان به مراکز آموزشی برتر و بهره مندی از یک زندگی عالی و مرفه نام برد .

اقامت اروپا می تواند موقت یا دائم باشد . در بسیاری از کشور های اروپایی بعد از 5 سال اقامت موقت ، می توان برای اقامت دائم و سپس شهروندی درخواست داد و آن را دریافت نمود .

اما زمانی که این مدت زمان مشخص به سر رسید و افراد توانستند بنا به شرایطی تابعیت یکی از کشور های اروپایی را به دست آورند می توانند بدون ویزا به بیش از 170 کشور در جهان سفر کنند و در 28 کشور اتحادیه ی اروپا به زندگی ، کار و تحصیل مشغول شوند و از تمامی حقوق شهروندی از جمله تحصیل رایگان ، امکانات رفاهی ، بیمه های درمانی و … استفاده کنند .

اما سریع ترین روش برای اخذ اقامت اقامت اروپا ؟

در این مورد ابتدا هدف فرد مورد اهمیت قرار میگیرد . زیرا افراد به همان دلیل و هدفی که می خواهند مهاجرت کنند ، از همان طریق اقدام به دریافت ویزا و اقامت می کنند .

اما می توان گفت امروزه سریع ترین روش برای اخذ اقامت اروپا سرمایه گذاری در یکی از کشور های اروپایی است .

سرمایه گذاری نیز به روش های متفاوتی انجام میگیرد که می توان از بین انها خرید ملک و ثبت شرکت در یکی از کشور های اروپایی را نام برد .

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

لیزری

 

باشگاه دفاع شخصی

کلاس دفاع شخصی

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج,تعمیرات پرینتر

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

روانشناس خوب در تبریز

کارتریج ایرانی پردیس

دفاع شخصی کاربردی

کلاس دفاع شخصی

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

 

بالا