شهربازی های روباز تهران / بهترین شهربازی بزرگسالان تهران

شهربازی های روباز تهران / بهترین شهربازی بزرگسالان تهران

شهربازی های روباز تهران 

بهترین شهربازی بزرگسالان تهران

 

 

 

بازی و شادی در مراکز تفریحی از جمله عوامل مهم در تغییر روحیه و شادابی بیشتر می باشد. با بازی و گذران لحظات خوش در شهر بازی های روباز تهران شادترین اوقات زندگی تان را تجربه خواهید کرد

 

پارک ارم

 

پارک ارم

 

از هیجان‌انگیزترین پارک های تفریحی تهران

تا قبل از اینکه شهربازی چمران یا اوین در سال ۱۳۸۵ به شهرداری واگذار و به طور کامل تعطیل شود، اوین یکی از پرطرفدارترین شهربازی های تهران بود و در بالای اتوبان چمران می‌درخشید، اما بعد از تعطیل شدنش عاشقان شهربازی به پارک ارم که در آن زمان جزو معدود پارک های تفریحی تهران بود روی آوردند. پارک و شهربازی ارم در طول سالها جزو محبوب ترین پارک های تهران بوده، آنقدر محبوب که حتی احداث شهربازی های پارک بسیج، پارک بعثت و شهربازی فود کورت ها هم نتوانسته در محبوبیتش خللی وارد کند.

در پارک ارم که دریاچه قایقرانی و باغ وحش نیز دارد، وسایل بازی متعددی برای سلیقه های مختلف وجود دارد. چه دلتان بخواهد ماشین برقی سوار شوید، چه ترن هوایی و چه از ارتفاع ۸۰ متری سقوط آزاد کنید، امکاناتش در این شهربازی فراهم است، هرچند سوار شدن برخی از آنها به جرات زیادی هم نیاز دارد.

پارک ارم روزهای عادی از ساعت ۱۷ تا نیمه شب و روزهای تعطیل از ۱۰ صبح تا نیمه شب باز است.

 

آدرس: تهران پنج کیلومتری اتوبان تهران – کرج

 

 

 

پارک ژوراسیک 

 

پارک ژوراسیک

 

اولین پارک موضوعی تهران

 

دایناسورها بیش از ۱۶۰ میلیون سال بر زمین حاکم بودند و آشنایی بیشتر ما با آنها از طریق فیلم هایی است که دیده‌ایم. اما اگر بهتان بگویند در تهران هم میتوانید دایناسورها را ببینید چی؟ پارک ژوراسیک در سال ۱۳۹۲ شروع به کار کرده و اولین پارک موضوعی تهران به شمار می‌رود و انواع و اقسام مجسمه های ریز و درشت دایناسورها در آن گرد هم آمده. در این پارک هم دایناسورها و هم غذا و نحوه زندگی شان معرفی شده، جدا از اینها مجسمه‌های متحرک دایناسورها همراه با صدا و جلوه‌های ویژه نیز نشان داده می‌شوند. قدم زدن در بین ۲۸ مجسمه متحرک این پارک هم برای بچه‌ها و هم برای بزرگترها میتواند جذاب باشد. پارک ژوراسیک دارای سینما سه بعدی نیز هست.

 

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰

آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بلوار پاکنژاد، میدان بهروز، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز

 

شهربازی صفادشت 

 

شهربازی صفادشت

 

شهربازی وپارک بزرگ شهرداری صفادشت با امکانات وسرگرمی های متنوع

پارک بزرگ صفادشت با پیمانکارجدید وسرگرمی های متنوع هرروزه ازساعت ۱۸ عصر لغایت ۲۴ شب آماده میزبانی ازشهروندان گرامی میباشد.
مجموعه پارک و شهربازی بزرگ صفادشت مکانی پرهیجان و خاطره انگیز برای خانواده شما
یک فرصت استثنایی برای تفریح متفاوت بچه ها

مجموعه پارک و شهربازی بزرگ صفادشت یکی از مراکز تفریحی منحصر به فرد کرج به شمار می رود که نه تنها برای بچه ها بلکه برای بزرگ ترها نیز جذابیت زیادی دارند. شما می توانید ساعت ها در این شهربازی سرگرم باشید و از وسایل بازی متنوعی که در آن قرار داده شده است، لذت ببرید.

 

ساعت پاسخگویی و سرویس دهی: ۱۶ الی ۲۳

روزهای سرویس‌دهی: پنجشنبه، جمعه، روزهای تعطیل و اعیاد آدرس: کرج، صفادشت، میدان نبی اکرم، جنب شهرداری صفادشت، مجموعه پارک و شهربازی بزرگ صفادشت

 

 

شهربازی شاهد

شهربازی شاهد

 

آدرس: ایران – تهران – تهران پونک، سردار جنگل، تقاطع میرزا بابایی، پارک شاهد

تلفن :02144401077

 

 

شهربازی پامچال

 

شهربازی پامچال

 

آدرس: ایران – تهران – تهران سه راه افسریه، خیابان بوعلی غربی، پارک آزادگان

تلفن :02133452676

 

 

 

شهربازی بعثت

 

شهربازی بعثت

 

آدرس: ایران – تهران – تهران بزرگراه بعثت ، جنب ترمینال جنوب

یه محیط شاد و هیجان انگیز برای فرزندان شما

تلفن :02155060606

 

 

شهربازی بسیج

 

شهربازی بسیج

 

آدرس: ایران – تهران – تهران اتوبان افسریه، نبش شهید محلاتی

پارک بسیج به علت داشتن محوطه ای برای بازی، یکی از مراکز تفریحی منطقه به شمار می آید. مساحت آن تقریبا ۱۳۳۰۰۰ مترمربع است که پوشش گیاهی آن شامل درخت های نارون، چنار، کبود، سرو نقره ای، کاج ، گل های رز هفت رنگ و مینیاتوری می باشد.

تلفن :02133102003

 

 

شهربازی بیلینو

 

شهربازی بیلینو

 

آدرس: ایران – تهران – تهران بوستان نهج البلاغه (بزرگراه یادگار امام)

شهربازی بیلینو، تجربه بازی با دستگاه های واقعی ساختمانی و راه سازی.
بیل مکانیکی، جرثقیل، ماشین خاک برداری و …..
برای اولین بار در ایران

 

تلفن :02188582790

همراه :09197121611

 

شهربازی شاهین

 

شهربازی شاهین

 

آدرس: ایران – تهران – تهران خیابان ستارخان، خیابان سازمان آب

از شهربازی شاهین انتظار یک شهربازی تمام عیار را نداشته باشید، این شهربازی فضای محدود و کوچکی در اختیار دارد اما با این وجود کودکان شما می توانند برای ساعتی از بازی کردن با وسایل متنوع آن لذت ببرند.

تلفن :02144223452

 

 

شهربازی رازی

 

شهربازی رازی

 

آدرس: ایران – تهران – تهران انتهای خیابان قزوین، نرسیده به میدان رازی، بوستان رازی

یکی از شهربازی های منطقه مرکزی تهران که در جنب بوستان برزگ رازی واقع شده و با وسایل تفریحی متنوع می تونه ساعت های خوبی رو برای کودکان و جوون ها ایجاد کنه.

تلفن  همراه  :09365189032

 

 

 

 

شهربازی المهدی

 

شهربازی المهدی

این شهربازی در پارک المهدی واقع شده است که علاوه بر دارا بودن وسایل بازی و تجهیزات مدرن دارای سرسبز ترین محیط فضای سبز و همچنین یک دریاچه می باشد. اسکله قایق رانی، شهر کتاب و آلاچیق از جمله امکانات موجود در پارک و شهربازی المهدی می باشد

آدرس: میدان آزادی-ضلع جنوب شرق

 

 

امکانات رفاهی و تفریحی در شهربازی های روباز

 

شهربازی های روباز تهران دارای امکانات رفاهی فراوان و بازی های متنوع و مهیج می باشد. در شهربازی روباز تهران می توانید علاوه بر لذت بردن از فضای آزاد از سرگرمی های متنوع و هیجان انگیز که برای هر سن و سلیقه ای وجود داشته لذت برده و از امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ، آلاچیق و غیره برخوردار گردید.

از جمله امکانات رفاهی شهربازی های روباز معروف در تهران از جمله شهربازی ارم، لونا 1،2 و 3 می توان به موارد مهمی همچون رالی کودک-فان اسپریت-سورتمه-سالتو-سینما 4 بعدی-کریزی دنس-چرخ و فلک-موتور پرشی-کاترپیلار-پاراتاور-استخر توپ-تونل وحشت-ترن هوایی-قایق تفریحی، قطار شادی، جامپینگ، آکروجت، تاب پرنده، اسکیت یو، ترن هوایی خانواده، کارتینگ، پیست اسکیت، مسیر دوچرخه سواری، سفینه، آستروجت و … اشاره نمود.

 

 

مزایای شهربازی روباز تهران

 

مناظر زیبا، فضای آزاد، لذت هیجان و سرگرمی در کنار دوستان، دسترسی آسان و بازی های متنوع شاد و سرگرم کننده از جمله علل محبوبیت شهربازی های روباز در تهران می باشد. بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند در فضایی گسترده و هوای آزاد لحظاتی شاد خود را سپری نمایند. شهربازی های روباز تهران این امکان را فراهم نموده تا شهروندان بتوانند با کمال آرامش از فضای سبز شهربازی استفاده نمایند. بروز رسانی و استفاده از تجهیزات مدرن و جدید از جمله دلایل محبوبیت شهربازی های روباز تهران می باشد. ارتباط با طبیعت زنده و محیط آزاد تاثیر مستقیمی در روحیه و آرامش پذیری دارد به همین سبب وجود مناظر طبیعی با پوشش گیاهی متنوع و زیبا از جمله مزیت مهم شهربازی روباز تهران بوده که مسلما بسیاری از شهروندان در فضای خشک و خشن تهران آن را غنیمت شمرده و در اولویت سرگرمی و تفریحات خود قرار می دهند.

 

ثبت لحظات خوش و دلنشین با خانواده در شهربازی روباز

 

با گذراندن اوقات فراغت و ثبت لحظات خوش با خانواده در شهربازی های روباز تهران خاطراتی خوش و لذت بخش را برای خود و خانواده تان رقم خواهید زد.تجهیزات شهربازی های روباز تهران دارای استاندارد و ایمنی بالایی بوده و می توان ساعت ها با سرگرمی ها و دستگاه های جدید و مدرن آن سرگرم شد.

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

لیزری

 

باشگاه دفاع شخصی

کلاس دفاع شخصی

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج,تعمیرات پرینتر

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

روانشناس خوب در تبریز

کارتریج ایرانی پردیس

دفاع شخصی کاربردی

کلاس دفاع شخصی

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

 

بالا