فروش لباس مردانه|فروشگاه سام اصفهان واقع در استان اصفهان-شاهرضا می باشد.
اطلاعات تکمیلی،لیستی از بهترین اماکن فروش لباس زنانه |مردانه |بچگانه می باشد.
جهت مشاهده بانک اطلاعات پوشاک والبسه کلیک کنید.
اطلاعات تماس:
آدرس :
اصفهان، شاهرضا ، بهشتی، روبروی بانک ایران زمین
تلفن همراه :
09139211373
فروش لباس مردانه|فروشگاه سام اصفهان
برای عرضه کالا مورد نظرتان دریک محل مناسب مغازه ای را دست و پا کنید . قبل از هر چیز به بررسی محله بپردازید و در دل محله و جایی که در آن رفت و آمد فراوان است مغازه ای بگیرید . جایی که ناخودآگاه نظر رهگذران را به خود جلب کند.
اگر نمی دانید چه کالایی را برای فروش در نظر بگیرید به این نکات توجه نمایید:
1. علاقه تان را به نوع کالا در نظر بگیرید . شما هر چه به کالایی که می خواهید به فروش رسانید علاقمند باشید ،شور و اشتیاق بیشتر و انگیزه تان مضاعف می شود.
2. به محله ای که در آنجا می خواهید مغازه تان را بر پا کنید توجه نمایید و میزان نیاز افراد بومی را نسبت به نوع کالا بسنجید.
این یک واقعیت شناخته شده در جامعه خرده فروشی است و در آمریکای شمالی 90 % مصرف کنندگان به طور ناخود آگاه هنگام ورود به فروشگاه به سمت راست می روند اولین دیواری که آن ها می بینند اغلب به عنوان “دیوار قدرت” یاد می شود که تاثیر بالایی دارد .بنابراین، دقت کنید و توجه ویژه ای به آنچه که می خواهید به نمایش بگذارید و اینکه چطور آن را نمایش می دهید داشته باشید.
مطمئن شوید که توجه مشتری خود را با محصولاتی که در معرض نمایش می گذارید مشخص کنید، چه آیتم های فصلی یا جدید یا محصولات با سود بالا.به عنوان یک خرده فروش، تا جای ممکن از مبلمان، قفسه و ابزارهایی استفاده کنید تا مشتری راحت تردد کند این کار بسته به اندازه و چیدمان کلی فروشگاه بسیار متفاوت خواهد بود.
یک مسیر مشخص باتوجه به اندازه و استایل بوتیک خود برای حرکت مشتریان از بدو ورود با استفاده از مبلمان، ویترین ها و سایر وسائل موجود در مغازه تان،ایجاد نمایید. دکوراسیون بوتیک خود را طوری طراحی نمایید که افراد بعد از ورود به مغازه به سمت راست حرکت کرده اند ، این حرکت را ادامه دهند و محصولات شما را بهتر ببینند. این کار شانس خرید را افزایش می دهد و به عبور و مرور در فروشگاهتان نظم می بخشد. این مسیر باید هدف دار باشد و مشتریتان را به جایی که می خواهید هدایت کند.
شما بابت طراحی دکوراسیون بوتیک خود مقدار زیادی وقت و هزینه می کنید . برخی از مشتری ها با عجله و بدون نگاه به بوتیک شما به بیرون از مغازه می روند و همه زحمت های شما را نادیده می گیرند بنابراین برای فروش بیشتر شما باید کاری کنید که در حرکت سریع مشتری وقفه ای ایجاد گردد مثلا یک محصول خاص، یک علامت، یک تابلو و… می توانید توجه مشتری را جلب کنید و حرکت او را آهسته تر نمایید.
هشدار سایت: آگهی بالا را با دقت مطالعه کنید اگر همه موارد مورد تایید شما بود تماس بگیرید.