پارچه مناسب تیشرت تبلیغاتی

توضیحات

تاریخ : ژانویه 17, 2022

بهترین پارچه مناسب تیشرت تبلیغاتی چیست؟

بهترین پارچه مناسب تیشرت تبلیغاتیمی توان به تیشرت تبلیغاتی با جنس جودون لاکرا یک رو پنبه ملانژ پلی استر پنبه اشاره نمود.

حال ان که کدام پارچه مناسب برای تولید تیشرت تبلیغاتی مناسب است بسته به عناصر مختلفی چون تیشرت تبلیغاتی مخصوص کار، دارای گلدوزی یا چاپ و هزینه مورد نظر شما برای تبلیغات می باشد .

اما مجموعه جامه صنعت با بیش از 15 سال سابقه در عرصه تولید پوشاک تبلیغاتی و استفاده از مواد مرغوب و کالیته رنگ گسترده و هم چنین تنوع تولید البسه تبلیغاتی نظیر تیشرت کلاه پیشبندو …. و ارئه مشاوره حرفه ای برای بهترین خریدمی تواند شما را در این زمینه یاری نماید .


تعاونی نیک پوش تولید کننده تیشرت تبلیغاتی

شرکت تعاونی نیک پوش تولید کننده لباس فرم اداری(یونیفرم آقایان- مانتو وشلوار خانم ها- پیراهن اداری- شلواراداری) لباس کارصنعتی(لباس کارگری و مهندسی- یکسره- دوبنده-روپوش کارگری – کاپشن و شلوار کارگری- جلیقه) هدایای تبلیغاتی (کلاه – تیشرت تبلیغاتی-آفتابگیر-پیشبند تبلیغاتی-بازو یند تبلیغاتی- کیسه زباله تبلیغاتی- کاپشن تبلیغاتی ) و هرکالایی که مرتبط با دوخت باشد.

قیمت انواع تیشرت همراه با نوع پارچه و تیراژ بالا در رنگ دلخواه شما

کالیته رنگ تیشرت های تبلیغاتی

لطفا توجه نمایید با توجه به نوسانات اقتصادی و مشکلات آن قیمت ها به روز می باشد لذا برای اطلاع از لیست قیمت به روز با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

آقای محمدپور ۰۹۱۲۲۸۴۷۱۶۳ | ۰۹۱۲۲۸۴۷۱۶۳

تیشرت ملانژ از نوع نخ شرکت ریسندگی نوبافت بافت می شود وبه علت پلی استر موجود کیفیت ودوام لازم را دارا می باشدتمامی تیشرتها از بهترین نخ موجود در صنعت نساجی(نخ کویر -نخ نیک ریس)تولید شده وبا ضمانت در کیفیت عرضه می گردد.

پارچه ملانژ در حقیقت مخلوطی نا یکنواخت از الیاف طبیعی و مصنوعی میباشد و معمولا در بین پارچه های ارزان قیمت دسته بندی میشود . که البته قیمت همه پارچه های ملانژ به هیچ وجه یکی نمیباشد و وقتی شما دو قیمت از یک نوع پارچه ملانژ را گرفتید قبل از قضاوت در مورد گرانفروشی و مسایل اخلاقی و مادی باید از میزان الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده شده در پارچه مورد نظر اطلاع داشته باشید ، چرا که مسلما الیاف طبیعی گرانتر از الیاف مصنوعی میباشند و هر چقدر الیاف طبیعی بیشتری در بافت پارچه استفاده شده باشد کیفیت ، لطافت ، ظاهر خوب و در نهایت از قیمت بالایی برخوردار خواهد بود . این پارچه بیشتر به خاطر اینکه از الیاف ترکیبی با طرح‌های مختلف تشکیل شده، نام ملانژ برای آن برگزیده شده است.

در پارچه ملانژ ۳۵درصد نخ پنبه و ۶۵درصد نرخ پلی‌استر به کار رفته است که به خاطر بیشتر بودن نخ مصنوعی در این پارچه به آن پارچه مصنوعی یا پارچه نایلونی نیز گفته می‌شود. از پارچه ملانژ برای تهیه بلوز، پیراهن و به خصوص دامن زنانه استفاده می‌شود. وجود الیاف پلی‌استر در این پارچه باعث درخشندگی و شفافیت رنگ‌های به کار رفته در پارچه می‌شود که این خاصیت بسیار مورد توجه خانم‌ها است.

هم چنین ما در مجموعه جامه صنعت تولید انواع کاپشن زمستانی و تولید انواع لباس زمستانی مانند کاپشن کار زمستانی،اورکت کاپشن مهندسی انواع لباس صنعتی و لباسکارو لباس فرم اداری با بهترین متریال و بهترین قیمت را تولید می نماییم.


بیشتر بخوانید:

تولید تیشرت تبلیغاتی و تولید لباس کار و لباس اداری

لباس کار صنعتی


هشدار سایت: آگهی بالا را با دقت مطالعه کنید اگر همه موارد مورد تایید شما بود تماس بگیرید.

ثبت آگهی
راهنما درج آگهی
دفاع شخصی کاریردی

کلاس دفاع شخصی

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

 

شارژ کارتریج لیزری

شارژ کارتریج,تعمیرات پرینتر

نمایندگی hp

نمایندگی اچ پی,نمایندگی Hp

خرید زونکن عمده

خرید زونکن عمده

بهترین کارتریج ایرانی
جاهای دیدنی تهران

بانک جامع اطلاعات گردشگری تهران

بهترین رستوران های تهران

بهترین رستوران های تهران

ادرس پارک های بانوان در تهران

ادرس پارک های بانوان تهران

بالا