معرفی کولرگازی گری 48000

معرفی کولرگازی گری 48000  

کولرگازی گری 48000 از جمله محصولات پرطرفدار برند گری در بازار است که در دو قابلیت اسپلیت ایستاده و نصب دیواری به منظور کاربری راحت دستگاه در انواع محیط های اداری، تجاری و مسکونی طراحی می گردد. این دستگاه تهویه مطبوع هوا با دو کارکرد متفاوت سرمایش و گرمایش برای انواع اقلیم های آب و هوایی مناسب می باشد و شما می توانید این سیستم تهویه هوا را در محیط هایی با متراژهای حداقل 75 متر مربع و حداکثر 85 متر مربع استفاده کنید.

کولرگازی گری 48000  با قابلیت های ویژگی های کاربردی در دو مدل اسپلیت مدل I CROWN H24H3 گری و کولرگازی مدل T2 MATIC-H55H3 طراحی می شود و آنچه در بین هر دو مدل مشترک است، ظرفیت 48000 But/hr  کولرها است که در کارکردهای مختلف تا 55000 But/hr نیز افزایش می یابد. بنابراین در هر شرایط آب و هوایی می توانید از این سیستم تهویه هوا برای تنظیم دما، جریان هوا و پاکسازی هوای محیط استفاده کنید.

از قابلیت های ویژه سیستم های تهویه گری می توان به کاربرد کمپرسورهای پرقدرت و کم صدا اشاره کرد که در سیستم کولرگازی 48000  گری این کمپرسور از نوع اسکرول بوده و کمترین سروصدا را به هنگام کار ایجاد می کند. همچنین قابلیت حالت خواب از جمله ویژگی های منحصر به فرد این اسپلیت است که امکان کاهش صدای دستگاه را تا چند برابر کمتر از حالت عادی آن فراهم می سازد. با این حال از دیگر ویژگی های کولرگازی گری 48000  می توان به مزایای کاربردی آن اشاره کرد:

  • قابلیت کنترل از راه دور
  • نصب کولر در دو حالت ایستاده و دیواری
  • ظرفیت متغیر دستگاه بین 48000 الی 55000 But/hr
  • قابلیت توربو و فعال سازی قفل کودک
  • کاهش صدای دستگاه با حالت خواب
  • تنظیم سرعت دستگاه در سه حالت
  • ایمنی بالا
  • کاهش مصرف انرژی و هزینه های برق

 

کولرگازی گری 48000  را از کجا بخریم؟

اگر به دنبال یک محصول باکیفیت و با ضمانت نامه معتبر هستیم، حتما باید به نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا کالای مورد نظر خود را با کیفیت مناسب و در بهترین قیمت بازار خریداری کنید. در خصوص خرید کولرگازی گری 48000  نیز باید به نمایندگی های برند گری یا فروشندگان معتبر مراجعه کنید تا ضمن خرید کالای با کیفیت از ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید.

فروشگاه اینترنتی کولرگازی از جمله نمایندگی های آنلاین برند گری است که محصولات مختلفی از جمله کولرگازی مدل T2 MATIC-H55H3 را به بازار عرضه می کند و از خدمات ویژه این فروشگاه می توان به خرید و سفارش آنلاین محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن اشاره کرد. شما با مراجعه به وب سایت فروشگاه می توانید محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت بازار همراه با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش به راحتی و بدون مراجعه به فروشگاه از فروشگاه آنلاین کولرگازی خریداری کنید. خرید و سفارش کالا از این فروشگاه در کمترین زمان ممکن انجام شده و شما می توانید کولرگازی گری 48000  را بدون مراجعه به فروشگاه، درب منزل خود تحویل بگیرید.

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

لیزری

 

باشگاه دفاع شخصی

کلاس دفاع شخصی

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج,تعمیرات پرینتر

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

روانشناس خوب در تبریز

کارتریج ایرانی پردیس

دفاع شخصی کاربردی

کلاس دفاع شخصی

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

 

بالا