دانلود انیمه جوجوتسو کایزن از وبسایت بینگ فیلم

دانلود انیمه جوجوتسو کایزن که انیمه فوق العاده ای است. هم مبارزات جذابی دارد و هم مضامین و پیام های انسانی جذاب. هم نمادپردازی های خوبی دارد، مثل نفرین هایی که قدرتشان از عادات بد انسان ها مثل کینه و حسد تامین میشود و هم پرداخت خوبی نسبت به آنتاگونیست ها صورت میگیرد و هم در دام کلیشه زدگی و کشش بیش از حد نمی افتد.

انیمه جوجوتسو کایزن در سطح بندی قدرت ها حرف های تازه ای برای گفتن دارد و با ساده و سهل نساختن این درجه بندی ها برای مخاطب، باعث میشود این درجه بندی ها از پیچیدگی جذابی هم برخوردار باشند. همچنین انیمه جوجوتسو، زیرنویس فارسی روان و جذابی هم دارد که اگر هم تسلط کافی به زبان انگلیسی داشتید، نتوانید از آن دل بکنید.

دانلود انیمه جوجوتسو کایزن
امتیاز این انیمه در IMDB از 25 هزار رای 8.8 می باشد.
خلاصه داستان قسمت پنجم جوجوتسو کایزن : 
پس از عقب نشینی در خارج از بازداشتگاه ، فوشیگورو متوجه مرگ روحیه نفرین شده درجه خاص می شود. لحظه بعدی ریومن سوکونا در کنار او ظاهر می شود و قلب ایتادوری را از بدنش می شکافد تا او را به گروگان بگیرد. فوشيگورو براي جلوگيري از مرگ ايتادوري هنگام كنترل مجدد ، مبارزه با سوكونا را آغاز مي كند ، اما از تفاوت قدرت آنها آگاه مي شود.

خلاصه داستان قسمت ششم جوجوتسو کایزن :

گوجو در ناامیدی خود از مرگ ایتادوری حیران شده است. فوشيگورو و نوبارا هر دو از مرگ همکلاسی خود افسرده شده‌اند ، اما آنها براي قدرتمند شدن آموزش هاي ويژه خود را با دانش آموزان سال دوم آغاز مي كنند. در همین حال ، گتو و دیگران شروع به حرکت می کنند. و در طول همه آن ، ایتادوری مرده است…

خلاصه داستان قسمت هفتم جوجوتسو کایزن : 

در حالی که گوجو در حال عبور است ناگهان توسط روحیه نفرین شده درجه خاص جوگو مورد حمله قرار می گیرد. پس از انجام چندین حمله گوجو هیچ ضربه ای نمی‌خورد جوگو با قدرت گوجو رو در رو می شود. در یک لحظه گوجو به مقر جوجوتسو بازمی گردد و به راحتی ایتادوری را دوره آموزشش هنوز به اتمام نرسیده انتخاب می کند که باعث عصبانیت جوگو می شود.
خلاصه داستان قسمت هشتم جوجوتسو کایزن :
در حالی که دانش آموزان در حال تمرین برای رویداد مبادله با هنرستان کیوتو هستند ، کوگیساکی و فوشيگورو رو در رو با سال دومی های کیوتو زنین مای و تودو آئویی قرار می گیرند که آنها را به مبارزه دعوت می کنند. تودو با قدرت بدنی فوشیگورو را غرق در خون می کند.
خلاصه داستان قسمت نهم جوجوتسو کایزن :

یوشینو جونپِی برای رفتن به سینما از مدرسه رد می شود ، اما پس از آن شاهد است که همکلاسی هایی که به او قلدری می کردند، چهره خود را تغییر شکل می دهند و می میرند. او مقصر را تعقیب می کند و آنها را صدا می کند. بعدا ایتادوری و جادوگر درجه اول جوجوتسو، حقوق بگیر سابق ، نانامی کنتو ، وارد صحنه جنایت در تئاتر شدند و با دو روح نفرین شده روبرو می شوند.

خلاصه داستان قسمت دهم جوجوتسو کایزن :

ایتادوری مسئول تحقیق در مورد یوشینو جونپِی است ، بنابراین او برای دستیابی به طرحی به دستیار سرپرست خود ، ایجیچی مراجعه می کند. برنامه آنها برای حمله به یوشینو در سطح پایین نفرین و سنجیدن پاسخ او به شکست انجامید ، بنابراین ایتادوری مستقیما با او صحبت می کند. یوشینو پس از تماشای اینکه ایتادوری سرانجام معلمی را که از او متنفر بود بدرقه می کند ، تصمیم می گیرد صدای او را بشنود. در همین حال ، نانامی مخفیگاه ماهیتو را پیدا کرده و در فاضلاب زیرزمینی فرو می رود تا با ماهیتو روبرو شود.

خلاصه داستان قسمت یازدهم جوجوتسو کایزن :

ماهیتو به نانامی حتی اجازه نفس کشیدن نمی‌دهد، اما او انرژی نفرین شده خود را آزاد می کند ، و دیواره کانال زیرزمینی را با استفاده از تکنیک خود تخریب می کند و باعث ریزش آوار بر آنها می شود. در همین حال ، ایتادوری با یوشینو صحبت می‌کند و آنها پس از صحبت در مورد فیلم صحبت می‌کنند. او با مادر یوشینو ملاقات می کند و پس از دعوت به خانه آنها ، چیزهای بیشتری مشخص می شود…

خلاصه داستان قسمت دوازدهم جوجوتسو کایزن :

ماهیتو ماهرانه از تحسین یوشینو نسبت به خود استفاده می کند تا او را به مبارزه با ایتادوری وادارد. یوشینو به سمت انتقام می رود و ایتادوری با او حرف می‌زند و سعی می کند انگیزه خود را توضیح دهد ، که منجر به فهمیدن حقیقت دلخراشی از زبان یوشینو می شود.

خلاصه داستان قسمت سیزدهم جوجوتسو کایزن :

ماهیتو با درک اینکه نمی‌تواند یوجی و نانامی را شکست دهد ، یک دامنه گسترش می دهد. یوجی دامنه را از بیرون می شکند ، در حالی که سوکونا آن را کاملا نابود می کند. ماهیتو قبل از فرار در فاضلاب ، یوجی را زخمی می کند. با بازگشت به هنرستان، یوجی متعهد شد که دیگر هرگز به کسی نبازد.

دانلود انیمه جوجوتسو کایزن

متاسفانه بیشتر انیمه‌های شوننی که ساخته شده‌اند، به منبع داستان که همان مانگا است چندان پایبند و وفادار نیستند اما انیمه‌ جوجوتسو کایزن به مانگا بسیار وفادار است و قسمت اول آن را می‌توان آن را نسخه‌ رنگی و متحرک چپتر اول مانگا به شمار آورد. اگرچه تفاوت‌هایی جزئی وجود دارد اما این تغییرات ناچیز را تنها با مقایسه تک تک سکانس‌های قسمت اول با پنل‌های مانگا می‌توان تشخیص داد.

انیمه جوجوتسو کایزن از ژانرهای اکشن، ترسناک و فانتزی است و از همان قسمت اول وارد دنیایی هیجان‌انگیز پر از شیاطین، مبارزه و غافلگیری می‌شویم. اگرچه این انیمه، جزو ترسناک‌ترین انیمه‌های‌ ساخته شده نیست اما باز هم با وجود هیولاها و موجودات عجیب و غریبی که در گوشه و کنار داستان به چشم می‌آید، برای خود جایگاهی میان انیمه‌های ترسناک دست و پا کرده است.

برای دانلود انیمه جوجوتسو کایزن با کیفیت عالی از وبسایت بینگ فیلم به آدرس bingfilm.ir مراجعه نمایید و از تماشا و دانلود این انیمه زیبا ژاپنی که توانسته ظرف مدتی کوتاه هواداران بی‌شماری پیدا کند و لایق دریافت جایزه بهترین انیمه سال بوده در کنار خانواده لذت ببرید.

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

لیزری

 

باشگاه دفاع شخصی

کلاس دفاع شخصی

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج,تعمیرات پرینتر

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

روانشناس خوب در تبریز

کارتریج ایرانی پردیس

دفاع شخصی کاربردی

کلاس دفاع شخصی

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

 

بالا