تغییر استایل

انتخاب رنگ

برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

مقالات

برنامه ی رژیم لاغری

برنامه ی رژیم لاغری

چگونه با تغذیه و برنامه ی رژیم لاغری شویم؟

برنامه رژیم لاغری به همراه برنامه 30 روزه

از مهمترین نکاتی که در سلامتی یک انسان نقش تعیین کننده دارد اهمیتی است که او به تغذیه خود میدهد. تغذیه مناسب همچنین اثرات مهمی در کارآیی ورزشی دارد.

رژیم غذایی صحیح  واصولی در برنامه ی رژیم لاغری بسیار مهم است

نیاز بدن انسان به مایعات و انرژی که از راه مواد غذایی تامین میشود برحسب سن، جثه، وضعیت بدنی و نوع ورزشی که انجام میدهد متفاوت است و این نیاز باید برحسب شرایط بطور مناسبی تعدیل شود. باید انرژی مورد نیاز برای فعالیت ورزشی را از ترکیب مناسبی از کربوهیدرات، چربی و پروتئین بدست آورد.

برنامه ورزشی درخانه

برنامه ی رژیم لاغری 30 روزه می باشد و درادامه رژیم بعدی بعد از یک هفته استراحت تغییر می کندالبته که تغذیه مناسب یک روش بهینه برای زندگی است و بهتر است روتین تغذیه خود را تغییر دهیم .

قبل وبعد باشگاه چه بخوریم

دقت لازم را مبذول فرمایید اگر بیماری دارید با پزشک متخصص مشورت کنید

همواره باید بدانید با نخوردن هیچ لاغری در کار نیست و کمبود مواد مغذی می تواند اسیب های جبران ناپذیری را به شما وارد نماید.

برای داشتن شکم صاف حتما خواب خود راتنظیم کنید و حداقل 8 ساعت بخوابید .

کم بودن فیبر یکی از عوامل چاقی درشکم است پس در رژیم خود میزان فیبر را بالا ببرید.

رژیم های کم پروتئین نیز در داشتن شکم بزرگ بسیار موثر است.

در انتها کم تحرکی عامل اصلی چاقی دربدن است.

برای داشتن زندگی سالم مصرف قند را به حداقل برسانید.

 

روزهاصبحانهناهارشاممیان وعده ها
روز1چای+2 کف دست نان سبوس دار+پنیر بی نمک+یک گوجه7قاشق غذاخوری برنج+سینه مرغ+هویج+نصف سیب زمینی پخته شدهسالاد

(کاهو+گوجه+خیار+کلم+اسفناج)

+3 ورق کالباس مرغ

2عددسیب+3عدد خرما+4عدد بیسکویت مادر+یک لیوان شیر+یک لیوان ماست کم چرب
روز 2شیر+ 2عدد خرمایک عدد ماهی متوسط کبابی+یک کف دست نان سبوس دار+سالاد+یک لیوان ماست100گرم نان سبوس دار+50گرم پنیر و سبزی2 عدد سیب+یک عدد پرتقال+2 عدد خرما+3عدد بیسکوییت ساقه طلایی
روز 3یک قاشق عسل+چای+2 کف دست نان سبوس دار8 قاشق برنج+خورشت قرمه سبزی(یا هرخورشت موردعلاقه)یک کف دست نان سبوس دار+یک کاسه عدسی2عددسیب+3عدد خرما+4عدد بیسکویت مادر+یک لیوان شیر+یک لیوان ماست کم چرب
روز41عدد تخم مرغ ابپز+یککف دست نان سبوس دار+یم لیوان شیر7 قاشق برنج+یک سیخ جوجه کباب+سالادسالاد+یک بشقاب خوراک لوبیاچیتی2 عدد سیب+یک عدد پرتقال+2 عدد خرما+3عدد بیسکوییت ساقه طلایی
روز5قهوه +2 عدد خرما7 قاشق برنج+خورشت موردعلاقهسالاد+4/1 ماهی تن2عددسیب+3عدد خرما+4عدد بیسکویت مادر+یک لیوان شیر+یک لیوان ماست کم چرب
روز62 کف دست نان سنگک+املت با یک تخم مرغ+چای+2 عدد خرما7قاشق برنج با یک عدد بادمجان کبابیسالاد +دو تکه کوکوسبزی2 عدد سیب+یک عدد پرتقال+2 عدد خرما+3عدد بیسکوییت ساقه طلایی
روز 7شیر+ 2عدد خرماسالاد+5عدد سویس کبابی+نصف نان ساندویچی100گرم نان سبوس دار+50گرم پنیر و سبزی2عددسیب+3عدد خرما+4عدد بیسکویت مادر+یک لیوان شیر+یک لیوان ماست کم چرب
روز 8یک قاشق عسل+چای+2 کف دست نان سبوس دار6 قاشق برنج+6 قاشق خورشت کرفس یا خورشت دلخواهیک کاسه سوپ جویک لیوان اب کرفس+3عدد سیب+دو عدد خرما
روز 9یک کف دست نان سنگک+یک قاشق عسل+چای تلخ3برگ کالباس مرع+نصف نان ساندویچی+سالادیک لیوان شیر+2 عدد خرما2عددسیب+3عدد خرما+4عدد بیسکویت مادر+یک لیوان شیر+یک لیوان ماست کم چرب
روز101عدد تخم مرغ ابپز+یککف دست نان سبوس دار+یم لیوان شیر10 قاشق عدس پلو+ماست وسالادسالاد +دو تکه کوکوسبزی2 عدد سیب+یک عدد پرتقال+2 عدد خرما+3عدد بیسکوییت ساقه طلایی
روز11یک کاسه عدسیماهی کبابی با سالاد100گرم نان سبوس دار+50گرم پنیر و سبزی2 عدد سیب+یک عدد پرتقال+2 عدد خرما+3عدد بیسکوییت ساقه طلایی

از روز12تا18 به ترتیب روزهای 1تا7 را تکرار کنید

روز1930گرم نان+15گرم پنیر+یک قاشق عسل یا مربا+چای+1عدد خرماسالاد+2عددکوکوسیب زمینی+خیارشور+ماستسالاد+یک کاسه سوپ قارچیک واحدمیوه+2عددخرما+دو لیوان چای+3 عدد بیسکوییت مادر
روز202عدد نان تست+سک عدد کره کوچک+یک قاشق عسل+چای+یک عدد خرما10قاشق لوبیاپلو+ماست1/3پیتزاخانگی15عدد پسته+یک لیوان قهوه+یک لیوان چای+2عددخرما
روز21یک عدد گردو+مقداری پنیر+یک کف دست نان سنگک+یک لیوان شیر+یک عدد خرما10قاشق سبزی پلو با ماهییک کاسه لوبیاچیتییک واحدمیوه+2عددخرما+دو لیوان چای+3 عدد بیسکوییت مادر
روز2230گرم نان+15گرم پنیر+یک قاشق عسل یا مربا+چای+1عدد خرمانصف سینه مرغ باسالاد100گرم نان سبوس دار+50گرم پنیر و سبزی15عدد پسته+یک لیوان قهوه+یک لیوان چای+2عددخرما
روز23چای+2 کف دست نان سبوس دار+پنیر بی نمک+یک گوجهیک کفگیر برنج با خورشت دلخواهنان و پنیر و سبزی یک کف دست15عدد پسته+یک لیوان قهوه+یک لیوان چای+2عددخرما
روز242عدد نان تست+سک عدد کره کوچک+یک قاشق عسل+چای+یک عدد خرما10 قاشق برنج+خورشت موردعلاقهسوپ قارچسالاد

(کاهو+گوجه+خیار+کلم+اسفناج)

+3 ورق کالباس مرغ

از روز25 الی 2/ به ترتیب مانند روزهای 1/2/19/21 را تکرار کنید

روز29آزادآزاد7قاشق غذاخوری برنج+سینه مرغ+هویج+نصف سیب زمینی پخته شده2عددسیب+3عدد خرما+4عدد بیسکویت مادر+یک لیوان شیر+یک لیوان ماست کم چرب

شارژ کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

 

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا