آموزش قارچ فوندانت | Mushrooms fondant tutorial

آموزش قارچ فوندانت | Fondant Mushrooms tutorial

آموزش قارچ فوندانت

آموزش قارچ فوندانت | Fondant Mushrooms tutorial یکی از پر کاربردترین عروسک های فوندانتی همراه با ویدئو فوندانت یکی از خمیرهای پرطرفداردر صنعت شیرینی سازی است

بهترین اموزش های فوندانت در اینستاگرام ما ببیند @just.cale.time

سایت ما:https://omuor.ir/category/fondanttutrial/

 

فوندانت چیست؟

فوندانت یا خمیر فوندانت یه جور خمیر بر پایه ی پودر قنده که برای تزیین کیک و کاپ کیک مورد استفاده قرار میگیره. این روزها تزیین کیک با فوندانت خیلی مورد توجه قرار گرفته و داره جای تزیین خامه ای رو میگیره. حتماً میدونید کیک هایی که با فوندانت تزیین میشن خیلی گرون تر از کیکهای معمول خامه ای هستند. اما اگه خودتون حوصله و ذوقشو دارید میتونید خیلی راحت فوندانت رو خودتون تو خونه تهیه کنید و برای تزیین کیک خونگیتون ازش استفاده کنید و اون هزینه زیاد رو هم دیگه متقبل نمیشید.

فوندانت رو میشه به دو طریق درست کرد، یا با ترکیب پودر قند و گلوکز و گلیسیرین ( هردو خوراکی ) و یا با ترکیب مارشمالو ( همون پف پفی ) و پودر قند. فوندانتی که با مارشمالو درست میشه خوشمزه تره ولی هزینه تهیه ش هم بیشتر میشه.

رنگ کردن خمیر فوندانت

برای رنگ کردن خمیر فوندانت کار ساده ای باید انجام دهید. در ابتدا حتما دستکش بپوشید. چون اثر رنگ تا مدت زیادی روی دستان شما باقی خواهد ماند.

همه خمیر فوندانت را رنگ نکنید. همیشه قسمتی از خمیر را کنار قرار دهید تا شاید در جایی برای تزیین نیاز به خمیر ساده داشته باشید. یا شاید هنگام رنگ کردن خمیر فوندانت از رنگ زیادی استفاده کرده باشید، که با اضافه کردن خمیر سفید فوندانت، رنگ خمیر فوندانت شما به رنگ ایده ال شما برسد. پس قسمتی از خمیر را همیشه بردارید.

اگر خمیر سفت شده است، بهتر است از گلیسیرین خوراکی به اندازه یک قطره استفاده کنید و حسابی ورز دهید. برای نرم کردن خمیر از ماکرویو هم می توانید استفاده کنید.

ویدئو های کاربردی بیشتر

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

لیزری

 

باشگاه دفاع شخصی

کلاس دفاع شخصی

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج,تعمیرات پرینتر

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

روانشناس خوب در تبریز

کارتریج ایرانی پردیس

دفاع شخصی کاربردی

کلاس دفاع شخصی

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

 

بالا