ترندیفا ثبت آگهی فروشگاه آنلاین تبلیغات سازمان میراث فرهنگی تهران خیابان ویلا - بانک اطلاعات مشاغل

سازمان میراث فرهنگی تهران خیابان ویلا

ارسال شده : اکتبر 8, 2018
امتیاز:
5.0
وضعیت: باز است
سازمان میراث فرهنگی تهران خیابان ویلا

سازمان میراث فرهنگی تهران خیابان ویلا

 

آدرس : تهران، خیابان کریم خان، خیابان استادنجات الهی، نبش کوچه شهید ارشد، اداره کل میراث فرهنگـی صنایع دستی و گردشگری استان تهران
تلفن :3 -88934841 – 021
نمابر :88913497- 021
پست الکترونیک : info@ichto.ir

وب سایت:http://tehran.ichto.ir/


سایتهای مراکز مرتبط

انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران    www.aattai.org

انجمن صنفی دفاتر خدمات سفر و گردشگری استان تهران  www.tttaa.org

جامعه تور گردانان ایران  www.itoa.ir

جامعه هتل داران ایران  Hoteldaran.com

اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران  www.tehranhoteling.com

کانون راهنمایان گردشگری ایران  www.iftga.ir

جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی  www.itga.ir

سازمان میراث فرهنگی تهران خیابان ویلا http://tehran.ichto.ir/

انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران  www.ttga.ir


سازمان میراث فرهنگی تهران خیابان ویلا

تلفن تماس سازمان میراث فرهنگی تهران خیابان ویلا: 02188964841

موقعیت: تهران – تهران

آدرس: سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران تهران – منطقه 6 – استادنجات الهی (ویلا) – نرسیده به خیابان کریمخان زند – کوچه ارشد – پلاک 2 – کدپستی : 15987

01 ارزیابی

  • 1 امتیاز:
  1. 5
    Shahla ارسال کننده آگهی Aug 04, 2019

    مسافرت به ترکیه

    سلام حضور مسعولین جهانگردی تهران
    .شهلا مددی هستم و در سویس زندگی میکنم
    حدود دو هفته پیش من با اعضای خانواده ام از کانادا، آمریکا و ایران در ترکیه دیداری داشتیم، برای اینکه قسمتی از سفر همه توی یک هتل باشیم اعضای خانواده ام در ایران قسمت سفر آنتالیا را در هتل
    Himeros Life Hotel Kemer, Antalya, Turkey
    از طریق آژانس مسافرتی اسپاد چارتر در تهران تدارک دیدن که این هتل را بعنوان هتل ۴ ستاره به ما پیشنهاد دادن و عکسهای بسیار زیبایی از این هتل اراعه دادن برای ۶ روز و نفری مبلغ ۴٫۹ میلیون و آژانس دریا از مسافران دیگر تا ۶ میلیون تومان بابت سرویس کامل و خواب از مسافرانش میگرفتن. این هتل فقط مرکز کپک بود، نه تنها همه حماماش پر از کپک بود بلکه کولراش هم درست کار نمیکرد و فقط آشغال بخورد مردم میداد. اولا کل گوشتی که به مهمانان تقدیم شد حداکثر دل و جگر و گردن مرغ آبپز بود، گهگداری هم یه نوع غذا میدادن که روس ها بهش میگفتن گوشت سویا که معلوم نبود چی بود. البته بعضی وقتها هندوانه و خربزه میدادن و یک بار هم غوره انگورهای نرسیده از توی حیاتشون کندن و به مسافران تقدیم کردن، حتی برای همین گوشت سویا و دل و جگر آبپز یه مامور گذاشته بودن که سه تکه روی بشقاب هر کسی میگذاشت که بیشتر ور ندارن. فقط یک بار کمی آب لیمو گذاشتن که بشه بعنوان سوس سالاد استفاده کرد. ما مجبور بودیم هر روز بریم بیرون رستوران که اونهم نمیشه گفت کیفی خوبی داشت ولی بهتر از غذای اون هتل بود و بابت هر بیرون رفتن حداقل ۱۵۰ دلار خرج اضافه روی دست ما می افتاد . در این هتل یک انگشتر طلا از خواهر زاده من دزدیده شد که دوروز بعد بخاطر اعتراضات زیاد درست جایی که برداشته شده بود پیدا شد با وجود اینکه هم خانواده من و هم کارکنان هتل تمام اتاق رو گشتیم و پیدا نشد. کارکنان بد اخلاق این هتل و کیفیت بسیار پایین این هتل موجب عصبانیت مسافران بودن. سه نفر از ما سه روز زودتر هتل را ترک کردن و دو نفر با وجود خسارت مالی پرواز برگشتشون به ایران را هم رها کردن به طرف استانبول که باز لاقل از این مسافرت لذتی ببرن ولی متاسفانه استانبول هم بهتر نبود. ۶ روز در استانبول هم فقط شاهد کیفیت غذای بد، برنامه کشتی های ترک که فقط در حد کوچه بازاری بود و گوش بری های ترک که به هر روشی سعی میکردن جیب مسافران را خالی کنن. در یک رستوران یک آبگوشت که به سبک دیزی اصفهان درست میشد به قیمت ۴۰ دلار برای هر نفر بود، هر چیز اضافه تر جدا حساب میشد. در ۱۲ روزی که ما در ترکیه بودیم فقط دو دفعه غذای بهتری گیرمون آمد که یکیش در یک رستوران ایرانی بود که من نمیتونم بگم سطح بالایی در حد رستورانها در ایران داشت ولی هزاران بار کیفیتش بهتر از غذای ترک بود، لاقل بشقاب و غذای تمیز و چنگالی که توی دهن تا نمیشد به ما دادن. و دفعه دوم در جزیره بیوک آدا استانبول که من شخصا بالای سر کارکنان رستوران وایسادم و ماهی رو انتخاب کردم و تاکید کردم که پول فقط بابت کیفیت خوب میدم. این سفر فقط برای من و اعضای خانواده ام که از ایران آمده بودن برای ۱۲ روز ۱۴ هزار فرانک سویس تمام شد که ما میتونستیم توی مملکت خودمان خرج کنیم و از کیفیت اعلا لذت ببریم ولی متاسفانه رفت توی جیب ترکها. در یکجا ما بره سفارش دادیم ولی تنها چیزی که بهخورد ما دادن روده بود. افرادی که از آمریکا و کانادا تشریف داشتن خرجشون را خودشان دادن.

    ترکیه داره با این کیفیت پایین میلیاردها دلار کسب میکنه برای سرویسی که حتی نمیشه اسمش را سرویس گذاشت، در هواپیماهای ترک چون در ترانزیت بردن مایعات ممنوع هست حتی یک قطره آب هم به مسافران داده نمیشه و باید خرید. از حمام کپک زده، حوله های کثیف، کولر خراب، غذای آشغال، رفتار بد با ایرانیان گرفته تا اجناس آشغال که با قیمت بالا به شهروندان ایرانی چپانده میشود ترکیه داره از آشغال هم پول در میاره. متاسفانه ایرانیانی که در ترکیه کار و زندگی میکنن یا کیفیت خوب یادشون رفته یا بخاطر کارشون مجبورن توجه مسافران ایرانی رو به هر طریق کسب کنن، اونها هم به شهروندانشون ظلم میکنن. ما شاهد صحنه هایی بودیم که جوانان ایرانی برای کارگری و حقوق کم در ترکیه به خیلی کارهای سطح پایین باید تن میدادن.
    برای ما که از اروپا، آمریکا و کانادا آمده بودیم واقعا صحنه های دردناکی بود که چرا شهروندان ایرانی باید مجبور باشن از کیش بسیار زیبا، شیراز و اصفهان بی نظیر، جزیره قشمی که من هر وقت عکساشو میبینم مو به بدنم سیخ میشه، صرف نظر کنن و با آشغالهای ترک راضی باشن. تاکید میکنم که ما کیفیت ترکیه را با سویس، آمریکا و کانادا مقایسه نکردیم چرا که یک سفر با الاغ را نمیشه با بویینگ مقایسه کرد. در یک فروشگاه شهروند ایرانی از من قیمت یک لباس را خواست که من براش تبدیل کردم و میخواست بخره و با صراحت میتونم بگم که کیفیت کالا در میدان شوش تهران خیلی بالاتر هست، من این را میدانم چون ما خیلی جنس از ایران سفارش میدهیم. من در یک فروشگاه پرسیدم آیا از کالای خاصی ساخت آلمان را دارند و فروشنده ترک به من جواب داد که اونجا ترکیه است و ایشون فقط کالای ترک میفروشد در حالی که شهروندهای ایرانی مثل چی کالای ترک بی کیفیت میخریدن. این یک فاجعه است که مسعولین در ایران باید بهش رسیدگی کنن. بسیاری از ایرانیان، از جمله شخص من با این سفر به اقتصاد ترکیه کمک کردیم برای آشغالی که به ما دادن در حالی که اقتصاد کشور خودمون نیاز به کمک داره. ترکیه اگر توریست از ایران میخواهد باید کیفیت اراعه کند یا ایران باید یک فکر اساسی بکند چرا که شهروندان ایرانی لیاقتشون خیلی بالاتر از آشغال است. همراه این ایمیل چندین عکس از چیزهایی که هتل در آنتالیا در وب سایتش زده که آژانس اسپاد چارتر در ایران بعنوان یک هتل ۴ ستاره برای ما فرستاد مثل بار زیبا با نوشیدنی هایی که ما هیچوقت ندیدیم، در طول مدتی که ما اونجا بودیم حتی یکدفعه آب میوه ندادن، و واقعیتش رو در عکسی که یک کارکن هتل دیده میشه، بوفه پر از غذاهای لذیذ تبلیغاتی و واقیعت در بشقابی که گردن مرغ دیده میشود. واقعیتی که مسافران باهاش مواجه هستن. جواب آژانس اسپاد چارتر
    که در ایران این سفر رو تدارک دید و فقط برای آنتالیا ۳۳ میلیون گرفت در اعتراضات ما این بود که برای ما عکس فرستادن و ما خودمون انتخاب کردیم، عکس آخرین مکالمه که با آژانس مسافرتی اسپاد چارتر هم برای شما میفرستم. یک ایرانی چقدر باید برای ۳۳ میلیون کار بکند؟ درسته که من این ۳۳ میلیون رو به خانواده ام بعنوان خسارت پرداخت کردم چون واقعا توانایی مالیش را نداشتن ولی پول توی سویس هم در خانه بنده سبز نمیشه بلکه برای اون پول باید زحمت بکشم. واقعیت تلخ اینه که برای این مبلغ غیر از آشغال چیزی گیرمون نیومد.
    من به تمام آژانسهای مسافرتی در سویس و آلمان که این هتل را اراعه میدهند نوشتم. شاید باورتون نشه، این هتل را شبی ۱۲۰ فرانک زده بودن که الان به ۶۸ فرانک رسیده چون خیلی مسافران اعتراض کردن. این هتل که بعنوان ۴ ستاره به ما معرفی شد شبی ۱۰ تا یک تومنی هم کیفیت نداشت. ما از آژانس اسپاد چارتر تقاضای خسارت داریم چون هتلی که حتی یک ستاره نبود را به ما بعنوان ۴ ستاره معرفی کردن و با عکسهای زیبایی که فرستادن ما را گول زدن چون ما با خود هتل در ارتباط مستقیم نبودیم و اسپاد چارتر موظفه کیفیت را که تبلیغ میکند اراعه دهد. در صورتی که اسپاد چارتر حاضر به پرداخت خسارت نباشه ما وکیل خواهیم گرفت.
    متشکر، مددی

ارسال نقد و بررسی

امتیاز دهید


با قوانین و مقررات پایگاه اینترنتی امور موافقم قوانین و مقررات و سیاست حفظ حریم شخصی