مهم‌ترین خصوصیات لباس‌ ورزشی | ویژگی های لباس ورزشی مناسب

مهم‌ترین خصوصیات لباس‌ ورزشی | ویژگی های لباس ورزشی مناسب

مهم‌ترین خصوصیات لباس‌ ورزشی | ویژگی های لباس ورزشی مناسب


مهم ترین خصوصیات یک لباس ورزشی خوب

 

اگر می‌خواهید‌ ورزش کرد‌ن را شروع کنید‌، بد‌انید‌ که مهم‌ترین و اولین قد‌م، انتخاب لباس ورزشی مناسب است. شاید‌ تعجب کنید‌ اگر بد‌انید‌ برای بسیاری از مرد‌م خرید‌ لباس ورزشی بهترین انگیزه برای شروع ورزش کرد‌ن بود‌ه است. اگر مد‌تی است که ورزش می‌کنید‌، اما زود‌ خسته می‌شوید‌ و از فعالیت بد‌نی لذت نمی‌برید‌، ممکن است لباس نامناسبی برای خود‌ انتخاب کرد‌ه باشید‌.

لباس ورزشی مناسب ویژگی هایی دارد که از آن جمله می توان به راحت بودن، کیفیت بالا و سایز مناسب اشاره کرد.انتخاب لباس ورزشی برای ورزشکاران بسیار مهم است. از آنجایی که امکان تعریق در ورزش دو برابر میشود،اهمیت انتخاب لباس ورزشی مناسب برای جلوگیری از عرق سوز شدن و بیماری های قارچی و پوستی دو چندان میشود. بنابراین باید جنس لباس به گونه‌ای باشد که با جذب عرق به پوست اجازه تنفس بدهد و البته جنسی داشته باشد که بدن را خنک نگاه دارد.

گام‌های زیر به انتخاب لباس ورزشی کمک می‌کنند:

۱- لباس ورزشی باید راحت باشد تا کارایی شما در ورزش افزایش یابد.

۲- لباس ورزشی باید در سایز مناسب باشد. نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد.

۳ – سعی کنید لباس ورزشی با کیفیت خریداری کنید. لباس‌های که کیفیت نداشته باشند بعد از شست و شو رنگ و سایز آنها تغییر می‌کند.

۴- کفش و جوراب ورزشی نیز مهم هستند. از کفش های با کیفیت استفاده کنید. کفش و جوارب مناسب تعادل را افزایش می‌دهد.

۵- سعی کنید لوازم جانبی مانند حوله، زانوبند، آرنج بند و غیره نیز با کیفیت باشد.

۶- برای فصل‌های مختلف لباس‌های ورزشی مناسب آن فصل خریداری کنید.

۷- چند دست لباس ورزشی متنوع خریداری کنید. بدین شکل انگیزه بیشتری برای فعالیت پیدا می‌کنید.

۸- لباس های تمام نخ یا نخ پنبه، بهترین جنس برای لباس های ورزشی هستند.

مهم ترین خصوصیات یک لباس ورزشی خوب

گروه تولیدات ورزشی آذربایجان ، تولیدی بهترین لباس ورزشی فوتبال با طراحی دلخواه سفارش دهندگان و یا با طرحهای طرفداری باشگاه های معروف دنیا، آماده همکاری با متقاضیان از سراسر کشور و یا خارج از کشور با قیمتهای باور نکردنی میباشد.

 

طرح جدید لباس ورزشی فوتبال

این مجموعه مطابق با طرح های جدید لباس ورزشی فوتبال انواع تیم ها,تولیدات خود را به سراسر کشور ارسال مینماید.

این پوشاک برای تمامی سنین، از کودکان تا بزرگسالان تولید میشوند و در تولید این محصولات توجه خاصی به آرگونومی و کیفیت و زیباشناسی محصولات، توسط طراحان و دوزندگان حرفه ای این شرکت شده است.قیمتهای ارائه شده برای فروش عمده لباس ورزشی فوتبال با کمترین میزان و نرخ بازار در نظر گرفته شده است تا برای هر سطح قدرت خریدی، گزینه مناسبی را بتوان پیشنهاد داد.

 

پیراهن شورت تیمی

تولیدی بهترین لباس ورزشی فوتبال در خط تولید محصولات خود از الگوهای مطابق با استانداردهای جهانی استفاده مینماید و مطابق با طرح و سلیقه مشتریان در سراسر نقاط داخل کشور و یا خارج از کشور این محصولات را تولید مینماید و با سریعترین روشهای ارسال این محصولات را در دسترس آنان قرار میدهد.

گروه تولیدات ورزشی آذربایجان با اندوخته غنی از ایده ،طرح و عمل، همراه با اهداف بلند مدت با بیش از ۴ دهه سابقه تولید،جزء با سابقه ترین تولید کنندگان در زمینه پوشاک ورزشی می باشد.

دریافت سفارشات با طرح‌های موردنظر متقاضیان، به مشتریان در سراسر جهان این امکان را میدهد تا لباس ورزشی فوتبال خود را، با طراحی و مواد با کیفیت دریافت نمایند و یک تصویر نوآورانه از این محصولات را برای متقاضیان ایجاد مینماید که این ویژگیها موجب تمایز و تفاوت میان این شرکت و دیگر تولیدی ها شده است. چون این مجموعه با ارائه طیف گسترده‌ای از مجموعه لباس‌های ورزشی که متناسب با نیازهای خاص هر یک از مشتریان میباشد، با بکارگیری گسترده از انواع پارچه ها در رنگهای زیبا و جذاب برای سفارشی کردن لباس ها و طرح های سفارشی تلاش نموده است و توانسته است نتایج بهینه ای را ارائه نماید که مشتریان با استفاده از آنها شگفت زده خواهند شد.

 

ما درمجموعه آذربایجان در تلاش هستیم تا محصولی را که با بهره گیری از کادری مجرب در زمینه بافت و تکمیل پارچه ،تیم طراحی و چاپ حرفه ای  و با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه و خبره در زمینه برش و دوخت و استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا ،در سایه حمایت های همیشگی و بی دریغ هموطنان بزرگواررا دربازار گسترش دهیم .هم چنین در راستای اهداف بلند مدت خود گام های موثری را به پشتوانه مشتریان وفادار خود برداریم .

مشتریان ما شریک تجاری ما هستند و این تنها یک شعار نیست،با تکیه بر امکانات و سابقه مجموعه خود ، خرسندیم که توانسته ایم رضایت شما مشتریان گرامی را در سرتاسر ایران اسلامی و کشورهای همسایه جلب نماییم.
 

کیفیت محصولات و رضایت مشتریان جز اولویت و اهداف گروه تولیدات ورزشی آذربایجان بوده و فروش پایان کار ما نیست بلکه آغاز یک راه برای مجموعه آذربایجان می باشد.زیرا عامل افزایش سهم بازار خود مشتریان می باشند و از این روی تضمین کیفیت و تعهد به آن از وظایف و الزامات مجموعه ما می باشد

 

پیراهن شورت باشگاهی

این پوشاک که به طور حرفه ای طراحی میگردند، دارای ویژگی‌های سریع خشک شونده و ضد باکتری و ضد آفتاب و سبک وزن، با جذب عالی رطوبت و عرق بدن میباشند و بدلیل بکار بردن الگوهای استاندارد جهت برش و دوخت این محصولات، برای تمامی سایز ها مناسب هستند.

 

 این پوشاک از مزایای بسیاری از جمله:

  • جلوگیری کننده از بوی بد
  • حفاظت در برابر اشعه های uv

 

نیز برخوردار هستند.

به لطف استفاده از بهترین مواد اولیه و الیاف مرغوب در ساختار این پوشاک، ویژگی آبگریزی در آنها اجازه میدهد تا این پوشاک سریعتر خشک شوند که باعث تسهیل و تسریع در تبخیر، در زمان خیس شدن میشوند که در نهایت بدن ورزشکار را سریعتر خشک و خنک میکنند و موجب جلوگیری از احساس خستگی و مانع چسبندگی لباس به بدن در حین فعالیتهای زیاد میشوند و موجب افزایش عملکرد ورزشی در فرد مصرف‌کننده خواهند شد.

اگر به دنبال لباس ورزشی ، لباس ست فوتبال برای مدرسه فوتبال عزیزان خود ، خرید لباس اورجینال تیم ملی ایران هستید به برترین تولید کننده البسه ورزشی در ایران ” گروه تولیدات ورزشی آذربایجان ” بهترین تولیدی لباس ورزشی در تهران سر بزنید و کیفیت محصولات و قیمت آن ها را با بقیه جا ها مقایسه کنید.

کافیست یکبار امتحان کنید ، مشتری دائم مجموعه ” گروه تولیدات ورزشی آذربایجان (شبستری) / Azarbayjan Sportمیشوید

دیدگاه‌ها (11)


  1. لباسای ورزشی تولیدات آذرباییجان جنسشون عالیه
    کم توش عرق میکنی میتونی مدام بشوریش و رنگهاش خیلی متنوع من که خیلی راضی بودم

  2. من سر تمرین خیلی عرق میکنم ولی تنم بونمیگیره
    جلل الخالق

  3. اقا خیلی عالیه بیشتر از من مامانم راضیه میگه هر چی میشورم نوتر میشه

  4. اینهمه لباس ورزشی پوشیدم هیچکدوم ب خوش استایلی این نبود ب جز ظاهرش کیفیت پارچش هم عالی بود بعد کلی تمرین اصلا بوی عرق نمیگیره . دمتون گررم

  5. توی برندای ایرانی رنگ و مدلاش خیلی خوبه .جوون پسندو شیکه . مرسی

  6. همینکه بعد اونهمه عرق کردن من سریع بو نمیگیره ینی کارش درسته :))

  7. اطلاعات خوبی هست

  8. مطلب خوبی بود

  9. بسیار عالی بود ممنون

  10. مهم‌ترین خصوصیات
    لباس‌ ورزشی | ویژگی های لباس ورزشی مناسب – بانک
    اطلاعات مشاغل

  11. بسیار عالی

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

لیزری

 

باشگاه دفاع شخصی

کلاس دفاع شخصی

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج,تعمیرات پرینتر

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

روانشناس خوب در تبریز

کارتریج ایرانی پردیس

دفاع شخصی کاربردی

کلاس دفاع شخصی

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

 

بالا