در یک پاساژ مجازی صاحب فروشگاه شوید!!!

خواندن اطلاعات این صفحه تا انتها باعث تحول عظیمی در کسب و کار شما خواهد شد پس به هیچ یک از مطالب عنوان شده شک نداشته باشید و برای سبقت گرفتن از رقبای خود وقت را تلف نکنید.

افزایش فروش 100% تضمینی

امروزه بیش از 60 درصد مردم کشور نیازهای خودشون را در محیط اینترنت جستجو میکنند و طبق اعلام بانک مرکزی خریدهای اینترنتی روز به روز بیشتر میشوند و با گسترش تکنولوژی محیط کسب و کار ازشکل سنتی خود جدا شده و بیشتر کسب و کار ها و خدمات در فضای مجازی نیز رو به گسترش میباشد.

شاید شما هم جزو کسانی باشید که تمایل به داشتن وب سایت موفق و پر بازدید برای کسب و کار خود داشته باشید.

برای داشتن یک وب سایت موفق باید کلی هزینه و وقت صرف این کنیم که کالا یا خدمات را به همراه با عکس و توضیح کامل وارد وب سایتمان کنیم بعد از این کار تازه باید شروع به تبلیغات کنیم که مشتری جذب نماییم سایتی که بازدید کننده نداشته باشد مثل فروشگاهی میباشد که در کویر باشدوهیچ کس برای خرید به آن مراجعه نمی کند همه این موارد را که کنار بزاریم معمولا اینکارها وقت و هزینه خیلی زیادی از ما تلف میکند.

[wiloke_heading blockname=”” title=”اما آیا فقط داشتن یک وب سایت برای بالا بردن فروش در کسب و کار کافیه ؟” description=”در جواب باید گفت خیر” alignment=”text-center” description_color=”rgb(249, 0, 0)”]
[wiloke_heading blockname=”” title=”مزایای فروشگاه اینترنتی آماده” description=”کاربری آسان پنل” alignment=”text-left”]

 پایگاه اینترنتی امور زحمت شما را در همه این موارد کم کرده اینجا یک پاساژ مجازی بزرگ هستش که همه محصولات شما در این وب سایت موجوده و با تبلیغات گسترده طیف گسترده مشتریان بالقوه شما در این پایگاه اینترنتی حضور دارند و شما با دریافت پنل فروشنده به راحتی میتوانید تمامی کالاهای خودتان را قیمت گذاری کنید و به میلیون ها نفر در کشور نشان دهید در ضمن کالاهایی که در وب سایت موجود نباشه به راحتی با یک تماس با ما همه آن کالاها در سایت ثبت میشوند و شما میتوانید قیمت گذاری نمایید.

تمامی اطلاعات شما از قبیل رزومه کاری ،شماره تماس ،آدرس سایت ،شبکه اجتماعی و هرگونه اطلاعات از مجموعه شما در پروفایل  ثبت میشود و مشتری بادیدن اطلاعات با مجموعه شما تماس میگیرد و ما هیچگونه دخالتی در فروش شما نخواهیم داشت،و فقط کار ما اتصال مشتری به شما میباشد و کلیه کارهای مربوط به فروش و ارسال کالا را خود شما انجام میدهید.

از همه مهمتر کاربری آسان این پنل هستش شما حتی با گوشی موبایل خودتان هم میتوانید در پنل کاربری به راحتی کار قیمت گذاری محصولات خودتون را انجام بدهید.

در ضمن پایگاه اینترنتی امورتمام مجوزهای لازم رو اخذ کرده است تا بدون هیچ مشکلی بتواند خدمات را به شماارائه کند.

پایگاه اینترنتی امور یک پاساژ مجازی بزرگ متشکل  از اصناف مختلف هستش و با بازاریابی گسترده ،شما را به رونق در کسب و کار نزدیک تر میکند.

در ضمن شما با دریافت پنل فروشنده در پایگاه اینترنتی امور به بیش از سه هزار ارگان و شرکت دولتی و خصوصی به عنوان برترین تامین کنندگان کالا معرفی میشوید و میتوانید از مزایای تبلیغات بنری و هدفمند برای بهتردیده شدن در موتورهای جستجوگر در این سایت بهرمند شوید.

در صورتی که کالا یا خدمات شما در سایت موجود نیست میتوانید با تیکت در بخش تماس با ما و مشورت با کارشناسان ، کالاوخدمات مجموعه شما را در لیست محصولات سایت قرارمیدهیم و شما به راحتی محصول خود را قیمت گذاری نمایید.

شما میتوانید برای تست بازدهی پایگاه اینترنتی امور به مدت یکماه رایگان از پنل فروشنده سایت بهرمند شوید

بالا