سپتیک تانک – زلال آب سپاهان – سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک مخزنی مستطیلی یا استوانه ای شکل است که از موادی نظیر بتن، فایبرگلاس و یا پلی اتیلن تولید می شود. این مخزن ها به راحتی در زمین دفن شده و فاضلاب تمام بخش های مجموعه مورد نظر در داخل آن تخلیه می شود. مواد جامد و سنگین در کف مخزن ته نشین شده و مواد سبک تر مثل چربی و روغن بر روی سطح آن قرار می گیرند، بنابراین پساب شفاف در بین این دو به وجود می آید.  سپتیک تانک را می توان اولین مرحله تصفیه فاضلاب داخلی یا غیر متمرکز دانست. در این محتوا قصد داریم از ویژگی ها و مزایای سپتیک تانک پلی اتیلن صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

سپتیک تانک پلی اتیلن

نحوه عملکرد سپتیک تانک

سپتیک تانک پلی اتیلن در حالت استاندارد باید از چندین قسمت اصلی تشکیل شده باشد، البته می توان آن را مطابق با سفارش مشتری و نقشه محل نصب تغییر داد و مطابق با آن ساخت. اما به طور کلی باید دارای دو مخزن، دیواره جدا کننده داخلی، بخش تهویه هوا، یک فلنج ورودی برای وارد شدن فاضلاب به داخل مخزن و یک فلنج خروجی جهت خروج مواد باشد. توجه کنید که بخش انتهایی لوله ورودی باید در حدود 30 سانتی متر و همچنین انتهای لوله خروجی 40 سانتی متر پایین تر از سطح فاضلاب قرار گیرد.

مخزن اولیه سپتیک تانک بیشترین حجم این دستگاه یعنی در حدود 70 درصد را به خود اختصاص داده است. دیواره جدا کننده داخلی باعث جلوگیری از ورود مواد جامد و روغن ها به مخزن زلال سازی می شود. در مخزن زلال سازی پساب فاضلابی بدون هیچ ماده ته نشین شونده ای قرار دارد و بخش تهویه هوا در این قسمت گازهای تولید شده ناشی از تصفیه بی هوازی را  از سپتیک تانک خارج می نماید. سپتیک تانک با عملکرد تصفیه فاضلاب در اولین قدم از مصرف بی رویه آب جلوگیری می کند و باعث می شود تا سیستم فاضلابی کشور به بهترین شکل کار کند. خوشبختانه امروزه استفاده از سپتیک تانک پلی اتیلن در مکان هایی نظیر منازل مسکونی، آپارتمان ها، رستوران ها، کارخانه ها، هتل ها، بیمارستان ها و … متداول شده است.

مزیت های استفاده از سپتیک تانک:

  • طول عمر بالا
  • مقاومت فوق العاده در مقابل اشعه ماورابنفش
  • مقاومت شیمیایی بسیار بالا در برابر انواع مختلف اسیدها، بازها وگازهای تولیده شده بر اثر فاضلاب
  • مقاومت و دوام در برابر خورندگی خاک و مواد اسیدی داخل خاک
  • وزن پایین و سبک
  • انعطاف پذیری عالی حتی برای استفاده در مکان های ناهموار
  • نصب راحت و آسان
  • مقاومت بالا در برابر شکستگی و ترک خوردن حتی در هنگام زمین لرزه

سخن آخر

مواد اولیه ساخت سپتیک تانک پلی اتیلن،  PE است که در کشور ما نیز این مواد تولید و عرضه می شود. سپتیک تانک پلی اتیلن با کیفیت ساخت و طول عمر بسیار زیادی یعنی بالای 100 سال و همین طور مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، فروش قابل توجهی دارد. بنابراین به طور خلاصه می توان گفت وظیفه این دستگاه تصفیه فاضلاب و حل هر گونه مشکل گرفتگی و مسدود شدن چاه های فاضلاب است.

برای اطلاع از قیمت سپتیک تانک و دریافت مشاوره خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید

تلفن: ۰۹۱۳۸۶۶۴۳۴۷ – ۰۹۱۳۳۳۷۵۲۰۰

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

لیزری

 

باشگاه دفاع شخصی

کلاس دفاع شخصی

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج,تعمیرات پرینتر

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

روانشناس خوب در تبریز

کارتریج ایرانی پردیس

دفاع شخصی کاربردی

کلاس دفاع شخصی

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

 

بالا