بهترین سالن زیبایی در رشت رابشناسید

بهترین سالن زیبایی در رشت

بیشتر اوقات زمانی که به یک آرایشگاه مراجعه می کنیم بعد از اتمام کار از نتیجه آن رضایت کامل را به دست نمی آوریم. این مشکل به خاطر خودمان است. چراکه ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب را نمی‌دانیم و با انتخاب نادرست نتیجه خوبی به دست نمی آورید.بنابراین در انتخاب بهترین سالن زیبایی در رشت باید  دقت کنید.

سالن های زیبایی در زندگی خانم ها نقش بسیار موثری ایفا می کند. چرا که اکثر خانم ها برای رفع مشکلات زیبایی خود مجبور هستند به مراکز زیبایی مراجعه کنند. سالن های زیبایی نسبت به قدیم خدمات بسیار گسترده تری ارائه می دهند و به یک مرکز جامع آرایشی و زیبایی تبدیل شدند.

اگر نمی دانید برای انجام خدمات زیبایی و رفع نیاز های آرایشی و بهداشتی به کدام مرکز زیبایی مراجعه کنید، بهتر است در این مقاله همراه ما باشید.

سالن زیبایی الها

سميرا غلامی

 

در سالن زیبایی الها ، بهترین و باکیفیت ترین خدمات آرایش و گریم عروس، در محیطی با‌شکوه و آرام ارائه می‌شود؛ بهترین روز زندگی هر زنی، روز عروسی او است؛ مسلماً وی مستحق بهترین ظاهر و احساس در این روز خاص است؛ سالن زیبایی الها دارای سابقه طولانی در زمینه گریم عروس و خلق چهره رویائی می‌باشد. اگر شما به دنبال آرایشی به روز، ظریف و بی نقص هستید سالن زیبایی الها  به شما کمک می‌کند تا رویایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

کارشناس گریم و آرایش و پیرایش از دانشگاه هنر دارای ۱۵ سال سابقه کار

 

خدمات:

  • طراحی و کاشت ناخن
  • میکاپ و گریم عروس
  • رنگ و انواع لایت ها
  • اکستنشن مو و مژه
  • کوپ های ژورنالی
  • احیا و کراتینه مو
  • شینیون
  • پاکسازی و جوانسازی پوست
  • قرنیه سازی ابرو
  • ریباندینگ
  • بوتاکس مو
  • لیفت و لمینت مژه
  • بافت مو
  • اصلاح صورت از طریق بند
  • اصلاح صورت از طریق وکس
  • اصلاح ابرو
  • موخوره گیر
  • اپیلاسیون و……

آدرس:

رشت خیابان مطهری

جنب مسجد چهاربرادران،ابتدای ورودی گذر فرخ، مجتمع پارس، طبقه ۶ و طبقه ۴

👸 تلفن تماس: 📞33346222 -013  📲   13 18 -334-0911  مدیریت: سمیرا غلامی👸

 

 

بهترین سالن زیبایی در رشت بهترین سالن زیبایی در رشت

مهمترین اصل یک سالن زیبایی رعایت نظافت و بهداشت محیط است: 

برای انجام هر اقداماتی مانند برداشتن ابرو یا میکاپ و هر چیز دیگری اولین ویژگی مهم سالن زیبایی رعایت نظافت و بهداشت است‌. معمولاً سالن هایی که به صورت کاملا حرفه ای در این زمینه فعالیت می‌کنند قبل از هر چیزی به این مسئله اهمیت می دهند و روزانه به صورت چند بار تمام وسایل را ضدعفونی می کنند. همچنین تمام پرسنل سعی می کنند محیط آرایشگاه را تمیز نگه دارند. تمیز نگه داشتن وسایل آرایشگری مانند تجهیزات مورد نیاز برای کوتاهی مو و یا اصلاح ابرو بیشتر از هر وسیله دیگری در آرایشگاه اهمیت دارد.

مدیریت زمان و خوش قولی به مشتریان: 

برخی از آرایشگاه ها اگرچه با تعیین وقت قبلی مراجعه می کنید اما باز هم باید زمان زیادی منتظر بمانید. در واقع مشتریان خود را مجبور می کنند ساعت های زیادی در آرایشگاه بمانند تا نوبتشان شود. این موضوع باعث خستگی زیاد مراجعین می‌شود و حتی باعث می‌شود فرد به خاطر مشغله های زیاد دیگر به چنین آرایشگاهی را برای اقدامات زیبایی خود مراجعه نکند. پس قبل از مراجعه به ساعت کاری سالن مورد نظر خوب دقت کنید و در صورتی که وقت شما را در زمان های نامناسب مشخص کرد، بدانید که نظم و زمانبندی کارشان اصلاً مناسب نیست.

آیا موقعیت مکانی سالن زیبایی برایتان اهمیت دارد؟

برخی از سالن ها آنقدر خدمات زیبایی آنها خوب و با کیفیت است که حتی با وجود فاصله مکانی زیاد باز هم ترجیح می دهید که به آنجا مراجعه کنید .

زمانی که آرایش خاصی برای روز عروسی خود در نظر دارید، برای انتخاب یک سالن خوب با ویژگی های مناسب هیچگاه موقعیت مکانی ان دقت نکنید.

استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات زیبایی.

یک آرایشگاه خوب زمانی می تواند بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد که از محصولات و تجهیزات باکیفیت روز دنیا استفاده کند. مثلا  فر کردن موها با دستگاه های چند سال پیش دیگر جذابیت مدل های امروزی را نخواهد داشت. اگرچه سالن های با کیفیت و مدرن هزینه بیشتری در قبال انجام کار زیبایی شما دریافت می کنند اما نتیجه آن اصلا قابل مقایسه با دیگر آرایشگاه ها نخواهد بود

ارائه خدمات متنوع  را هیچگاه فراموش نکنید.

یک آرایشگاه خوب خدمات متنوعی برای مشتریان ارائه می دهد تا متناسب با نیاز همه آنها فعالیت داشته باشد. برای مثال، سالن زیبایی که هم کوتاهی مو، هم آرایش مو و ناخن و هم خدمات جوانسازی پوست انجام می‌دهد مطمئناً یک مجموعه کاملاً حرفه‌ای است و برای ارائه چنین خدماتی از متخصصین مختلفی کمک میگیرد.

فضای آرام و زیبا برای حفظ آرامش مشتریان بسیار کمک کننده است.

اگر با مراجعه به یک آرایشگاه احساس خوبی به شما دست بدهد و در همان چند ساعت لحظات خوشی را سپری کنید، مطمئناً برای مراجعه دوباره اقدام خواهید کرد.

بهترین سالن زیبایی در رشت

و در کلام آخر باید بیان کنیم که سالن زیبایی گفته شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده است و در صورت انتخاب و انجام کلیه خدمات گفته شده به سایت  سالن زیبایی الها مراجعه نمایید.

ممنون که ما را در این مقاله همراهی کردید.

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

لیزری

 

باشگاه دفاع شخصی

کلاس دفاع شخصی

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج,تعمیرات پرینتر

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

روانشناس خوب در تبریز

کارتریج ایرانی پردیس

دفاع شخصی کاربردی

کلاس دفاع شخصی

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

 

بالا