با دست زدن لامپ روشن و خاموش میشود. فناوری CLAPPER

فناوری clapper

Clapper که برای اولین بار در سال 1985 منتشر شد ، به کاربر اجازه می دهد تا دو دستگاه را با استفاده از دنباله های کف زدن فعال کند. دو دست که بزنید می توانید لامپ را روشن کنید. سه ضربه بزنید می توانید تلویزیون را روشن کنید. Clapper روی چراغ ها ، رادیوها ، تلویزیون ها ، توپ های دیسکو دوار کار می کند – هر چیزی که می تواند به یکی از دو پریز برق Clapper متصل شود.

این دستگاه بر اساس این ایده ساخته شده است که کنترل از راه دور تقریباً به اندازه کافی راحت نیست. مطمئناً آنها به مردم اجازه می دادند بدون بلند شدن از خانه لوازم خانگی را کار کنند.

از نظر الکترونیکی ، Clapper چندان پیچیده نیست. اسباب بازی های فعال شده با صدا در دهه 1950 وجود داشته است. با این حال ، درخشندگی Clapper در این است که می تواند بین صداهای مختلف تمایز قائل شود. یک Clapper استاندارد را باز کنید کمی بیشتر از یک میکروفون ، یک فیلتر صوتی الکترونیکی و دو کلید برق خواهید دید.

میکروفون ، نصب شده در جلوی دستگاه ، همیشه با محیط اطراف تنظیم می شود. هر صدایی که به Clapper می رسد توسط میکروفون “شنیده می شود” ، به یک سیگنال الکتریکی تبدیل می شود و به فیلتر صوتی الکترونیکی ارسال می شود.

https://s18.picofile.com/file/8438944850/clap_LAMP.jpg

وظیفه فیلتر این است که تعیین کند کدام یک از صداهایی که توسط میکروفون به آن ارسال می شود کف زدن است. این کار تنها با تشخیص صداهایی که در محدوده فرکانسی خاصی قرار دارند (دست زدن معمولاً در محدوده 2200 تا 2800 هرتز است) و نادیده گرفتن سایر موارد انجام می شود.

هر بار که فیلتر یک “کف زدن” را ثبت می کند ، سیگنالی را به یکی از دو کلید برق ارسال می کند – هر کدام از آنها یک پریز برق جداگانه در قسمت بیرونی دستگاه ، جایی که تلویزیون ، رادیو یا چراغ هر کدام از کلیدها فقط در صورت دریافت تعداد مشخصی سیگنال از فیلتر روشن می شوند. دو سیگنال اولین سوئیچ و سه سیگنال سوییچ دوم را خاموش می کند.

با کف زدن ، میکروفون را فعال می کنید تا فیلتر صدا را خاموش کند ، که به نوبه خود سیگنالی را به سوئیچ های برق ارسال می کند. دوبار کف بزنید و دو سیگنال تولید شود که اولین خروجی را خاموش می کند. سه بار کف بزنید و سه سیگنال تولید شود که پریز دوم را خاموش می کند.

برای خاموش کردن پریز ، کافی است این روند را تکرار کنید. هنگامی که یکی از کلیدهای برق روشن است و توالی مناسب سیگنال ها را از فیلتر دریافت می کند ، به سادگی خاموش می شود.

“نیازی نیست خیلی محکم دست بزنید.” مهمترین قسمت تنظیم Clapper شما میزان صدا نیست ، بلکه تعیین زمان مناسب است. دنبال هر ضربه باید نیم ثانیه طول بکشد ، که به دستگاه اجازه می دهد تا به طور صحیح دست های جداگانه را ثبت کند. مکث بعد از آخرین کف زدن بسیار مهم است ، زیرا دستگاه باید مطمئن باشد که دیگر دست نمی زند. بنابراین ، دوبار کف زدن چیزی شبیه به این می شود: “کف زدن” (نیم ثانیه مکث) “کف زدن” (یک و نیم ثانیه مکث).

این لامپ جذاب رو میتونید از فروشگاه اینترنتی لردیا خریداری کنید.

لامپ کلپر clapper ؛ فرمان با صدای دست

https://lord-ia.ir

 

منبع:  LORDIA.ORG

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

لیزری

 

باشگاه دفاع شخصی

کلاس دفاع شخصی

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج,تعمیرات پرینتر

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

روانشناس خوب در تبریز

کارتریج ایرانی پردیس

دفاع شخصی کاربردی

کلاس دفاع شخصی

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

 

بالا