ماشین لباسشویی چیست؟

I am raw html block.
Click edit button

در این مطلب قصد داریم به سوال ماشین لباسشویی چیست؟ را پاسخ دهیم .

ماشین لباس‌شویی یا ماشین رخت‌شویی، وسیله‌ای است که برای رخت‌شویی به کار می‌رود.قرار دادن پوشاک داخل آب به تنهایی باعث تمیزی آن نمی‌شود بلکه آب باید با فشار به الیاف‌های پارچه برخورد کند اکثر ماشین‌های لباسشویی با چرخاندن لباس درون غلطک‌های فلزی پرآب این کار را انجام می‌دهند. جهت نفوذ عمیق‌تر آب درون پارچه و نیز زدودن چربی‌ها و لکه‌ها از مواد شوینده مخصوص ماشین لباسشویی 7 کیلویی استفاده می‌شود.

بیش تر ماشین‌های لباسشویی خودکار هستند و با یک فرایند الکترونیکی کنترل می‌شوند. با استفاده از دکمه اتوماتیک برنامه‌ای برای ماشین تنظیم می‌شود تا بر همان مبنا لباس‌ها را با استفاده از آب گرم یا آب خنک یا ولرم تمیز کند کارهای اصلی لباسشویی عبارتند از ترکیب آب سرد و گرم تا سطح دلخواه، تنظیم مدت زمان شستشو، آب‌کشی لباس‌ها و خشک کردن محدود آب لباس‌ها از طریق چرخاندن سریع آن‌ها که برخی از ماشین‌ لباسشویی 8 کیلویی لباس‌های شسته شده را تا ۱۰۰٪ خشک می‌کنند.

رایج‌ترین گونه‌های این دستگاه عبارتند از:

۱- مدل سطلی که تنها دارای یک مخزن برای شستشوی لباس‌ها هستند .

۲- مدل دوقلو (نیمه‌اتوماتیک دومخزنه) که دارای دو مخزن، یکی برای شستشو و دیگری برای آب‌گیری و خشک‌کردن، هستند.

۳- ماشین‌ لباس‌شویی 9 کیلویی تمام اتوماتیک که درب مخزن آن‌ها ممکن است در جلو یا بالای ماشین باشد و پس از قرار دادن لباس و تعیین برنامه، کلیهٔ مراحل آب‌گیری، شستشو، آب‌کشی و خشک‌ کردن به صورت خودکار مطابق برنامه انجام می‌شود.

بعد از قرار دادن لباس در داخل مخزن لباسشویی و انتخاب برنامه مورد نظر ماشین را روشن می‌کنیم. ابتدا به مقدار لازم آبگیری کنید و پودر مورد نظر را نیز از مخزن دریافت نمایید ، سپس موتور آن به کار می‌افتد و لباسها را ضمن جابه‌جایی یکنواخت خیس می‌نماید. امیدواریم به سوال ماشین لباسشویی چیست؟ پاسخ دهیم .

 

 

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

لیزری

 

باشگاه دفاع شخصی

کلاس دفاع شخصی

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج,تعمیرات پرینتر

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

روانشناس خوب در تبریز

کارتریج ایرانی پردیس

دفاع شخصی کاربردی

کلاس دفاع شخصی

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

 

بالا