خانه سالمندان تهران | بهترین خانه سالمندان در تهران

 بهترین خانه سالمندان در تهران

خانه سالمندان تهران | بهترین خانه سالمندان در تهران : مرکز نگهداری از سالمندان محیطی میباشد که به لحاظ فیزیکی، به لحاظ مراقب و خدماتی که ارائه می شود استاندارد های مشخصی وجود دارد. که این استانداردها هم باید بر طبق اصول باشد. مهم ترین این استاندارد ها برای خانه سالمندان فضای مناسب، تعداد مراقب کافی و تغذیه مناسب، فعالیت جسمی و ذهنی کافی سالمند است. باید توجه داشت که در این خانه سالمندان ارتباطات اجتماعی سالمند با خانه و جامعه قطع نمی شود.

بهترین خانه سالمندان در تهران

دارای کادری مجرب و متخصص میباشد.این مرکز در سال 1394 با الطاف الهی و تکیه بر دانش و نیروی جوان تاسیس گردید. اهداف کلی مرکزنگهداری از سالمندان یارین ارتقاء سطح سلامت سالمندان و بهبود کیفیت این عزیزان است که این اهداف کلی دارای زیر مجموعه های گوناگونی است.

زندگی ایده آل برای سالمندان

این مرکز با فراهم آوری تمام امکانات مورد نیاز برای یک زندگی ایده آل شرایط مناسبی را برای سالمندان و خانواده های عزیز آنها مهیا کرده است .کادر این مرکزبا دیدگاه صرفا نگهداری سنتی در آسایشگاه  سالمندان و خانه سالمندان به شدت مخالف بوده است.این مرکز راهی دوطرفه به سمت منزل و بیمارستان قرار داده است .بطوریکه حد فاصل میان بیمارستان تا منزل بوده است.

به این ترتیب که بیماران ترخیصی از بیمارستان که دوره ی نقاهت خود را سپری می کنند .به جای سکونت در منزل در آسایشگاه سالمندان یارین از تمامی امکانات توانبخشی بهره برده و آماده ی بازگشت به کانون خانواده می شوند.

مرکز تخصصی توانبخشی سالمندان

در آسایشگاه سالمندان یارین بیشتر از هر خانه سالمندانی روح زندگی ایجاد شده. آسایشگاه سالمندان یارین با بهره گیری از جوانان پر انرژی و نخبه در همه زمینه ها رویکرد جدیدی ایجاد کرده است. در آسایشگاه سالمندان یارین سالمند عزیز شما از صبح تا هنگام خواب برنامه مدون برای زندگی دارد . در آسایشگاه  سالمندان یارین زندگی در دوره سالمندی فاقد حس انتظار مرگ است .

 مرکز فیزیوتراپی

مرکز نگهداری از سالمندان یارین در حیطه توانبخشی با استخدام فیزیوتراپ و کار درمان در تمام روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل هیچ زمانی را برای توانبخشی از دست نمیدهد. این ادعا که مرکز نگهداری سالمندان یارین بهترین تیم توانبخشی در میان مراکز سالمندان دارد جوابی جزء ساعتهای طولانی حضور تیم توانبخشی در آسایشگاه  سالمندان یارین ندارد .

آسایشگاه  سالمندان یارین بزرگترین بنای سالمندی کشور است که با حیاطی مشجر و زیبا تمام امکانات رفاهی برای سالمندان عزیز فراهم می اورد در خانه سالمندان یارین هیچ هزینه اضافی مبنی بر هزینه های جانبی نظیر لوازم بهداشتی و ( دریافت نمیگردد و در پایان ماه لیست تمام خدمات با فاکتور های اصل آزمایشگاه و داروخانه و…) ارائه میشود .

خانه سالمندان،آسایشگاه و مرکز توانبخشی سالمندان یارین

مرکز سالمندان یارین شادترین محیط را بابرگزاری جشنهای داخلی با گروه موزیک و شرکت تمام اعضاء خانواده های سالمندان عزیز فراهم آورده است.مرکز سالمندان یارین را حضور تمام وقت پزشک ، فیزیوتراپ،کاردرمان ، روانشناس بهره میبرد. که این مطلب مرکز سالمندان یارین را از سایر مراکز و آسایشگاه  های سالمندان مستثنی میکند .

در پایان به خوانندگان این مطلب نوید این موضوع را می دهیم که مرکز یارین، تفاوتی با خانه شخصی سالمند نداشته ومرکز نگهداری از سالمندان  یارین رضایت تمام سالمندان و خانواده هایشان را جلب خواهد کرد.

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

لیزری

 

باشگاه دفاع شخصی

کلاس دفاع شخصی

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج,تعمیرات پرینتر

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

روانشناس خوب در تبریز

کارتریج ایرانی پردیس

دفاع شخصی کاربردی

کلاس دفاع شخصی

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

 

بالا