حالت گرمایش کولرگازی

در زمستان این نیاز به شدت حس می شود تا حالت گرمایش این دستگاه را فعال نمائیم تا هوای خانه را گرم کند و بعضی مواقع می خواهیم بدانیم این حالت فعال است یا خیر . ایین حالت بیشتر در هوای سرد برای ما اهمیت بیشتری پیدا می کند و برای ما مهم می شود . اگر می خواهید بدانید که حالت گرمایش شما فعال است یا خیر نیازی نیست تا برند آن را مورد بررسی قرار دهید زیرا در تمامی برندها تفاوتی در نحوه فهمیدن این حالت وجود ندارد و فهمیدن آن در تمامی کولرگازی کم مصرف یا اسپلیت ها بسیار راحت است . اما چیزی که الزامی است این است که اصلا این دستگاه که ما داریم در محل کار ، خانه یا هر مکانی استفاده می کنیم قابلیت گرمایش دارد یا خیر .

برای قرار دادن کولرگازی دیواری از باد سرد باید تنظیمات کنترل اسپلیت را برای گرم کردن خانه یا هرجایی که مورد استفاده قرار می دهیم تنظیم می کنیم . در حالتی که این دستگاه ما با باد سرد تنظیمات این دستگاه ما بر روی گزینه COOL قرار دارد یعنی حالت سرما ، نیاز است تا در مرحله اول این گزینه را تغییر دهد .

برای تغییر به حالت گرمایش کولرگازی ایستاده دکمه Master control روی این دستگاه را پیدا نمایید . با فشار دادن این دکمه ، گزینه ها به حالت شکل تغییر پیدا می نمایند که شما برای قرار دادن حالت گرمایش باید روی شکل خورشید تنظیم نمائید .

اگر تا اینجا این مراحل را به دستی انجام داده باشید اکنون این دستگاه را روی حالت گرما تنظیم شده است و معمولا حدود 5 دقیقه زمان خواهد برد تا تغییرات ابنجام پذیر شود و کمپرسور این دستگاه در حالت گرمایش شروع به فعالیت کند . برای خرید این دستگاه که این قابلیت را دارد به تعمیرکار مجرب تماس برقرار نمایید . پس می توان گفت حالت گرمایش کولر یکی از بهترین فاکتورهای ما برای خرید این دستگاه ها است .

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

لیزری

 

باشگاه دفاع شخصی

کلاس دفاع شخصی

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج,تعمیرات پرینتر

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

روانشناس خوب در تبریز

کارتریج ایرانی پردیس

دفاع شخصی کاربردی

کلاس دفاع شخصی

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

خرید کارتریج لیزری

 

بالا